Gå til innhold

Sommermammaer i Bergen


Anita78  -  Bergen

Anbefalte innlegg

Minner om treffet på Egon nå på torsdag kl 19.00 for sommermammaer i Bergen. Kommer det flere enn de som allerede vet om, meld gjerne deres interesse her, så kan vi være sikker på at plass er bestilt :)

 

Vel møtt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, ja det gjør vi, kommer to til denne gangen og. Så det blir bra :) Jeg bestiller bord imrg.....

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg var litt sent ute med å melde meg på treffet i morgen (skrev på juniklubben i går kveld), så skriver jeg her også for sikkerhets skyld. Jeg kommer og synes det blir spennende å treffe dere andre sommermammaer. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, hei Moke. Jeg har regnet med dere jenter som jeg har mailadressen til :) Så har bestilt til 8 personer idag kl 19.00 Egon torgallm.

 

Og Knøtt nr 1: Svart deg på terminklubb juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei alle sammen!

 

Ser dere har hatt treff her i Bergen for ikke lenge siden. Jeg er ny her inne, så fikk dessverre ikke det med meg. Men er gjerne med neste gang:) Hvordan er stemningen for et nytt treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg har mailet de andre som kom forrige gang om vi skal ta tirsdag den 10 mai kl 18.00. Avventer svar til over helgen, om det er stemning for det, så legger jeg dette ut på Bim treff Bergen tirs/onsd neste uke. Så bare følg m og kanskje sees vi neste gang. Hadde vært kjekt det :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...