Gå til innhold

Mannen til en av mine kollegaer har vært utro

Anbefalte innlegg

Skrevet

og grunnen til at jeg vet det er at det er meg han har vært utro med. Jeg vet det ikke finnes en eneste god unnskyldning for å gjøre noe slikt, det var helt på trynet av meg - men egentlig enda værre for ham - han er tross alt den av oss som er gift.

Jeg møtte tilfeldigvis på ham i går kveld da jeg var ute. Skjedde ikke noe mer da, men jeg ble litt skremt fordi han kunne fortelle meg at utroskapen hans gnager ham så mye at han går i tanker om å fortelle henne det.

Jeg blir helt stressa av tanken på å plutselig skulle treffe på henne på jobb og at hun vet alt. Vi jobber i en kvinnebedrift og jeg vet at hun vil få alle de andre mot meg hvis det kommer ut. Mest lyst å søke meg ny jobb bare for å slippe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skulle du tenkt på før gitt...

Skrevet

Der dreit du på draget rett og slett....

Skrevet

La meg si det slik, digger det om hun finner det ut og du blir fryst ut fra jobben.

Skrevet

er du singel da?synes ikke synd i deg altså....like mye din feil!Stakkars kollega:(

Skrevet

uff da...sånt skjer:) Håper han holder tett! Lykke til:)

Skrevet

Ha ha ha - det skulle du tenkt på før :-)

Skrevet

åssen kan du gjøre noe slikt mot en kollega? hvorfor tror du et er henn som får sympati og ikke du? jo fordi du gjorde noe slikt med mannen hennes. omg. ikke du som er offeret, men henne. :/ stakkar dame. sviktet av mannen og kollegaen sin.

Skrevet

Jaja, håper du får som fortjent.

Skrevet

Det er vel strengt tatt mannen som bør få som fortjent her da.. Det jo ikke hi som har vært utro her men mannen! Bare dumt at det er henne det går utover.. Vedder på at mannen blir tilgitt og hi blir fremstillt som et ludder som forfører den stakars mannen som dessverre ikke viste bedre...

Skrevet

hun er ikke uskylg. hun sviktet kollegen sin. og mannen gjorde jo seff et større svik. men ike tro at hi er uskyldig. hun kjentetil ektekapet og hun kjente damen også. omg sier bare jeg.

Skrevet

hun er ikke uskylg. hun sviktet kollegen sin. og mannen gjorde jo seff et større svik. men ike tro at hi er uskyldig. hun kjentetil ektekapet og hun kjente damen også. omg sier bare jeg.

Skrevet

Jaha og hva er manne da, om hi er et ludder?? Hva er han da som puler andre enn kona? Skal vedde på at hun langt i fra er den første han feier over....

Men det er jo selvsagt MYE enklere og skylde på one nighet standen..

Mannen er jo bare en stakerslig liten kar som ikke i stand til og si NEI!!!

Skrevet

For en pusling du har hatt sex med! Når han først har vært utro, får han jaggu klare å leve med de vonde tankene sine. Utrolig feigt å fortelle det til kona - hva skal det gagne annet enn å slippe å leve med den dårlige samvittigheten sin?!?

Du får si til han at det er bare toppen av egoisme å først være utro og deretter forvente at det er greit at andre må ta smellen for dumskapen hans. Både du og kona hans kommer til å lide hvis dette kommer fram, da er det faktisk mer voksent av mannen å lide i stillhet selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...