4barns mor Skrevet 10. april 2011 #1 Skrevet 10. april 2011 Dere som er gravide: Når testet dere positivt? Ventet dere med å teste til forventet mens?
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 10. april 2011 #2 Skrevet 10. april 2011 Jeg testet når jeg var 3+3 fordi jeg fikk sånne mensenmurringer og pleier aldri å ha dette FØR mensen og testen viste svaaaakt positiv men positiv var den for streken ble bare sterkere og sterkere Masse lykke til!
4barns mor Skrevet 10. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2011 Takk.. Jeg har forventet mens neste mandag, men jeg har så lyst til å teste før... )
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 10. april 2011 #4 Skrevet 10. april 2011 Du blir vel bare skuffet hvis den er negativ og det er jo heller ikke noe sikkert svar siden det er såpass tidlig. Jeg hadde ventet til i morgen med morgenurin Lykke til!
4barns mor Skrevet 10. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2011 Forventet mens mandag om en uke.. Tror jeg venter til da, hvis jeg klarer ) Men det er som du sier, blir skuffet dersom det er negativt svar.
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 10. april 2011 #6 Skrevet 10. april 2011 Jeg testet når jeg var 3+3, og det var egentlig ganske tilfeldig, fordi jeg hadde hatt positiv eggløsningstest i tre dager, og sammen med eggløsningstesten den fjerde dagen tok jeg en graviditetstest samtidig fordi noen hadde sagt at eggløsningstester slo ut på svangerskap også. Der var det en strek. Jeg forventet mensen tidligst neste helg, og var forberedt på å ikke få mensen før om nesten to uker. Så det var et tidlig utslag ihvertfall! Dette var på fredagskvelden. Idag morges var testen litt sterkere, så det virker som at det er noe som skjer og at alt går bra foreløpig, men så er jeg bare 3+5 da, så det er jo kjempetidlig. Tror jeg begynner å slappe LITT mer av når jeg kommer til uke 8 og 9, og etter 12 uker kommer jeg nok til å være ganske trygg på at det går bra.
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 10. april 2011 #7 Skrevet 10. april 2011 Med førstemann testet jeg den dagen jeg skulle hatt mensen, og den var negativ. Dagen etter var den klart positiv. Denne gangen testa jeg første gang 3+2 fordi jeg kastet opp på jobb, den var negativ. SIden jeg hadde kjøpt en sånn 2pk tok jeg den andre morgenen etterpå, altså 3+3, og den var klart positiv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå