Gå til innhold

Ferdige med alt og klare for fødsel?


Mazza**

Anbefalte innlegg

Er de fleste ferdige med vask av tøy, barnerom , pakking av bag og tatt frem alt utstyr?

Har termin 16 mai, tenkte at påska var en fin tid å gjøre dette på jeg :) Litt seint eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei d er vel strengt tatt ikke seint.. men jeg var en del tidligere ute da.. Er glad for det, for nå når det nærmer seg så har jeg ikke mye mer energi igjen. Har termin 30 april.

Men barnerommet derimot.. Det er ikke klart enda.

 

Høres ut som påsken kan være en god ide for din del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har netopp startet så smått. grunnen til d er at jeg skal bort på hytta første del av påska. men sykehusbagen å div får vente. skrur opp senga når babyen kommer. vasker kunn klær og sengklær nå :)

Mannen kommer ikke hjem før 1 uke før termin så må gjøre forbredelsene selv. Å me 2 aktive gutter så er d nokk å holde på med hehe:) har termin 6 mai jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke ferdig med å gjøre klart til babyen kommer, men blir å kjøpe inn siste rest i neste uke dvs. seng, madrass, sengekant og stellematte. Blir nok å vaske tøyet i løpet av de neste to ukene, tar ting litt etter litt pga bekkenløsning og varierende dagsform. Gleder meg kjempe masse til å brette sammen det ny-vaskede babytøyet! ;) Har termin i slutten av mai, så har enda litt tid på meg. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 22.mai, så føler egentlig at jeg har all verdens tid! Men har kommet i gang. Har funnet frem og vasket klær, babyhåndklene og kjøpt og vasket babyluer (hadde ikke det fra sist). Kjøpt inn bilsete, for det lånte vi bare sist. Og kjøpt en mei tai.

 

Skal bort litt i påska, så sykehusbagen må vente til etter det. Venter nok enda litt etter det også, for alt føles så fjernt at jeg ikke helt får meg til å tenke på det enda.

 

Har forresten vasket understellet til vogna, så må bare finne frem bagdelen igjen, så er den klar.

 

Kom på at vi kanskje ikke har vogndyne! Og må kjøpe ny stelematte og nytt regntrekk. Senga tar vi så sent som mulig.

 

Det vi sliter mest med er navn! Vi har tenkt lenge nå, og selv om det er noen uker igjen så skjønner jeg ikke hvordan vi skal klare å lande på noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:) jeg selv har termin 16 mai, og jeg har litt styring med babyklær og vasking før jeg sier meg ferdig:) tar litt dag for dag jeg,men tenkte og å bli ferdig i påska:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er alt ferdig og vi er veldig klare for ny baby ;-) Var og kjøpte søskenbrett og trille i dag, så da er vi ferdig med det også :-)

 

Mangler bare lillesøster vi nå <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er ogsådet meste klart til lillegutt kommer:)

Sykehusbaggen er ferdig pakket:)

Seng og stellebord er klart:)

Og vogna er i boks:)

Det eneste vi ikke har akkurat nå er vogndyne og pute, men det skulle svigers ordne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er alt klart. Mangler kun å få vogn og bilsete i hus :) Og det er egentlig ganske digg å ha alt unnagjort nå når magen er stor og jeg får kynnere for hver minste bevegelse. Har termin 6 mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi! Jeg har ikke noe klart! Svigermor har riktignok vasket en maskin babytøy som hun fant på loftet, og hintet litt om at det kanskje er på tide å tenke på den lille snart.

Men har ikke hatt tid ennå. Tenker at 2. mai da må jeg skjerpe meg og ordne utstyr. Med termin 22.mai har jeg muligens tid, men det er jo 6. ungen og hun kan komme før, spes. ettersom jeg er lite i ro.

 

Mannen min kaller meg Tårnfrid, men jeg gleder meg til veslejenta kommer og til en rolig barseltid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har formen dalet de siste dagene, så fant ut at det like greit var på tide å vaske litt tøy, sengesett og tepper. regner ikke med at formen blir så mye bedre før ho er ute nå...skikkelig kjipt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...