Gå til innhold

Ferdige med alt og klare for fødsel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei d er vel strengt tatt ikke seint.. men jeg var en del tidligere ute da.. Er glad for det, for nå når det nærmer seg så har jeg ikke mye mer energi igjen. Har termin 30 april.

Men barnerommet derimot.. Det er ikke klart enda.

Høres ut som påsken kan være en god ide for din del :)

Jeg har netopp startet så smått. grunnen til d er at jeg skal bort på hytta første del av påska. men sykehusbagen å div får vente. skrur opp senga når babyen kommer. vasker kunn klær og sengklær nå :)

Mannen kommer ikke hjem før 1 uke før termin så må gjøre forbredelsene selv. Å me 2 aktive gutter så er d nokk å holde på med hehe:) har termin 6 mai jeg.

Er ikke ferdig med å gjøre klart til babyen kommer, men blir å kjøpe inn siste rest i neste uke dvs. seng, madrass, sengekant og stellematte. Blir nok å vaske tøyet i løpet av de neste to ukene, tar ting litt etter litt pga bekkenløsning og varierende dagsform. Gleder meg kjempe masse til å brette sammen det ny-vaskede babytøyet! ;) Har termin i slutten av mai, så har enda litt tid på meg. =)

Har termin 22.mai, så føler egentlig at jeg har all verdens tid! Men har kommet i gang. Har funnet frem og vasket klær, babyhåndklene og kjøpt og vasket babyluer (hadde ikke det fra sist). Kjøpt inn bilsete, for det lånte vi bare sist. Og kjøpt en mei tai.

Skal bort litt i påska, så sykehusbagen må vente til etter det. Venter nok enda litt etter det også, for alt føles så fjernt at jeg ikke helt får meg til å tenke på det enda.

Har forresten vasket understellet til vogna, så må bare finne frem bagdelen igjen, så er den klar.

Kom på at vi kanskje ikke har vogndyne! Og må kjøpe ny stelematte og nytt regntrekk. Senga tar vi så sent som mulig.

Det vi sliter mest med er navn! Vi har tenkt lenge nå, og selv om det er noen uker igjen så skjønner jeg ikke hvordan vi skal klare å lande på noe!

Annonse

Her er ogsådet meste klart til lillegutt kommer:)

Sykehusbaggen er ferdig pakket:)

Seng og stellebord er klart:)

Og vogna er i boks:)

Det eneste vi ikke har akkurat nå er vogndyne og pute, men det skulle svigers ordne:)

Oi oi! Jeg har ikke noe klart! Svigermor har riktignok vasket en maskin babytøy som hun fant på loftet, og hintet litt om at det kanskje er på tide å tenke på den lille snart.

Men har ikke hatt tid ennå. Tenker at 2. mai da må jeg skjerpe meg og ordne utstyr. Med termin 22.mai har jeg muligens tid, men det er jo 6. ungen og hun kan komme før, spes. ettersom jeg er lite i ro.

Mannen min kaller meg Tårnfrid, men jeg gleder meg til veslejenta kommer og til en rolig barseltid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...