Gå til innhold

Hei :). Noen jenter fra Trondheim her?.


Tone 28

Anbefalte innlegg

Jeg er 28 år og vi venter en prins i august. Vært trivelig å høre fra flere her inne, som har termin i sommer mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg er 23 år, og bor i Børsa men er opprinnelig fra Trondheim. Ikke noe problem å komme seg inn til Trondheim altså;) Har ei jente fra før på 20 mnd, og venter en liten prins 22. august:) Har dere flere barn fra før, eller er det første? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er førstemann, så vi er nok så spente :). Vi har nettopp kjøpt oss hus, så vi er midt i oppussing, så føles som om dagene flyger avgårdet. Så tida går nok fort frem til august :).

Det har vært hyggelig å møttes, hva med kafe eller noe?.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært veldig hyggelig. Hvordan er det med dere andre og jobbing, er dere i full jobb enda? Selv er jeg student på fulltid og igang med eksamensopptrapping nå, men er ferdig i mai og ser for meg noen laange måneder fram til termin.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :-)

 

vet du om gruppa for august-mager i Trondheim (og omeng) på Facebook da? tror vi er nærmere 30 stk som er medlem der nå. Alle skal ha en gang i august. Vi har så vidt begynt å snakke om å få til å treffes over påske en gang!

 

Søk på "kafe jentan" så skal du finne den!! Bare å bli medlem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går i noe redusert stilling nå p.g.a prolaps og betennelse i hofte etter en vel ivrig fjelltur. Går til behandling for dette, så håper å være i full jobb om en liten stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

bor i trondheim å venter (mestsannsynelig) en litn gutt 9august,er første barn for oss begge<3 fyller 24år i september=)

har veldig lyst å møte flere gravide,er aktiv sykemeldt pga ondt i bekkene å barnehage e ikke den letteste jobben:p så har en del tid tel overs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...