JenteOgGutterMamma! Skrevet 9. april 2011 #1 Skrevet 9. april 2011 Lilleprinsen vår ble født den 7 april 3 uker før terminen og var 3080 gr. og 50 cm! :-) Bare går og svever i lykkerus om dagen og nyyter den lille prinsen vår! :-) Hadde en kjempelett og utrolig flott fødselsopplevelse også denne gangen! :-) Ble sendt til sjekk på tirsdagen og fikk beskjed om å være på pasienthotellet til fødselen var over fordi jeg var så moden! På torsdags formiddagen etter frokost hadde vi tenkt oss ut en tur men jeg ville opp på føden fordi jeg syntes at jeg hadde litt sterke kynnere.... Ble undersøkt og hadde 6 cm åpning!!! Helt utrolig!!! Ble satt på regisrering og den viste rier, men dei var jo ikke vonde så jeg trodde det var kynnere! Fikk raskt en fødestue og gikk og ruslet og ventet på at riene skulle ta seg opp og jordmor skulle kjenne etter åpning etter ca 1 time og da var den hele 9 cm!!! Jordmor sa det var helt utrolig og kunne ikke skjønne annet enn at jeg hadde en veldig høy smerteterskel for noe slik hadde hun aldri vært med på før....og jeg ble jo like overasket! ;-) Kjente nå at dei siste riene tok seg opp og brukte litt lystgass på dei siste riene til jordmor sjekket og tok vannet og da kom lilleprinsen på 2 rier!!! Det var en helt utrolig fødselsopplevelse! Nå skal vi nyyte barselstida og bli kjent med det nye gullet vårt! :-) Masse lykke til alle dere andre også både med resten av svangerskapet og fødselen! :-) Klem fra verdens lykkeligste 6 barns mor! :-) <3 <3 <3 <3 <3 <3
feris *fødeklar :)* Skrevet 9. april 2011 #2 Skrevet 9. april 2011 gratulerer! 6 barns mor kjempe fin fødsel ja! takker og har igjen selv 8 uker til termin, med nr 2....for se når hun kommer god natt
Popelko Skrevet 9. april 2011 #3 Skrevet 9. april 2011 Gratulerer så mye, så deilig å slippe å gå heelt til termin Kos dere masse! Takk for det, nesten 4 uker igjen til termin her, så begynner snart å bli klar for fødsel jeg også
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 10. april 2011 #4 Skrevet 10. april 2011 Gratulerer! Fantastisk flott beskrivelse av fødselen; slikt er godt å lese NYT livet
eskil2687 Skrevet 10. april 2011 #5 Skrevet 10. april 2011 Å gratulerer så mye te deg og dine:)) Deilig å være ferdig sikkert og med en slik fantastisk fødsel itillegg e du sikkert glad ja. kos dokker masse og så snakkes vi vel etterhvert. Bare 4 dager her nå te enten KS eller igangsetting. Har ikke vært gangbar i hele helga æ pga bekkenet så no bi det godt å bli ferdig ja:)) Klemz fra mæ)
Gjest Tutt1-2-3! Skrevet 10. april 2011 #6 Skrevet 10. april 2011 Gratulere med ny gutt i familien! Godt du fikk være der til det var overstått da!
++juni2011++fødeklar!!! Skrevet 10. april 2011 #7 Skrevet 10. april 2011 Gratulerer så mye!! En sånn fødsel vil jeg også ha..
Nr.2 <3*FØDEKLAR Skrevet 10. april 2011 #8 Skrevet 10. april 2011 Wow, for en hærlig fødsel! Gratulerer )
Gjest Ms. Muffins Skrevet 10. april 2011 #11 Skrevet 10. april 2011 Tusen takk for at du delte denne herlige opplevelsen med oss som enda venter. Kan ikke beskrive hvor mye jeg gruer meg denne gangen, da første fødsel var ganske voldsom. Men når jeg leser slike flotte fødselshistorier, blir jeg bare kjempekjempeglad, og kan faktisk glede meg litt også, ikke bare grue meg. Gratulerer som en flott seksbarnsmamma, og lykke til videre!) Klem fra
Sessan <3 apriljente Skrevet 10. april 2011 #12 Skrevet 10. april 2011 Gratulerer såå mye ) godt å høre flere også har enkle fødseler, selv hadde jeg en forrige søndag! Nå kan vi kose oss begge to med baby og bleieskift ) livet er herlig
JenteOgGutterMamma! Skrevet 11. april 2011 Forfatter #14 Skrevet 11. april 2011 Tuusen takk for alle lykkeønskinger! :-) Er helt i lykkerus om dagen og nyter Lillegullet vårt! :-) Er på sykehuset ennå og skal hjem i morgen så det gleder vi oss masse til! :-) Og søsknene som var på besøk på lørdag gleder seg stoort til at Lillebror og mamma skal komme hjem! :-) Klem og lykke til alle dere andre som går og venter! :-)
JenteOgGutterMamma! Skrevet 21. april 2011 Forfatter #15 Skrevet 21. april 2011 Tuusen takk for det! :-)
jepsi_pepsi_nr6 Skrevet 21. april 2011 #16 Skrevet 21. april 2011 Gratulerer så mye med en flott gutt og en drømmefødsel! Håper min blir likedan Vi er gørrflinke som er/skal bli 6 barns-mødre, og det er alle dere andre også! Masse lykke til med babyen og resten av familien!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå