Gå til innhold

Zazzy :o)


TusseMor07&09&14

Anbefalte innlegg

Hei...

 

Jeg tror ikke du har sett på meg før. Lurer derfor på om du har lyst til å ta en titt? Jeg lurer litt på fremtiden da vettu ;o) Får jeg fler barn? Hvilke kjønn, og når? Hvordan ser det ut på studiefronten, jobbfronten og økonomifronten? Føler fremtiden min ser lys ut, og lurer på hva du ser og da vet du :o)

Ellers noe annet du ser om fremtiden, eller om meg som person? Morsomt å høre hva du får frem.

 

Jeg er født 041082

 

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du :) Jeg ser ikke noen graviditet i nærmeste fremtid her iallefall så er litt usikker på om du får flere barn, i såfall blir det antagelig en stund/evt år til. Men når jeg ser på barn, er det ei jente som popper frem..så mulig hun kommer etterhvert :)

 

På studie/jobbfronten, jeg får opp en viss motgang eller motvilje her, er du lei? eller føler du er på litt feil sted? Føler veldig stress og slitenhet..ønske om å kanskje ta noe annet..får egentlig opp tristhet her? Vet ikke om det kan stemme? Blir litt sånn tung i kroppen..En overveldethet av alt du lærer..du skriver jo selv at fremtiden ser lys ut så tenker jo logisk at du ikke har slike følelser, men likevel så dukker det opp noe her.. :S Er det noe du evt undertrykker eller bare bommer jeg helt her ?

 

Bortsett fra det får jeg opp en feiring her, etter at en beslutning er tatt, du har bestemt deg for noe og nå skal det feires :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar :o)

 

Har ikke planer om fler barn før jeg er ferdig med studiene, men ønsker gjerne en eller to til. Tiden vil vise :o)

 

På studie og jobbfronten får du nok kanskje opp en hendelse som nettopp har vært? Jeg begynte på sykepleien, for å studere videre til jordmor. Jeg gjorde det bra det første året, men fant det ut andre året at jeg ikke hadde lyst til å jobbe som sykepleier allikevel. Det var liksom ikke meg. Følte det spiste meg opp. Så da hoppe tjeg av i september i fjor, etter et fullgått år. Det føltes godt å ta avgjørelsen, samtidig som det føltes som et nederlag å ikke bli jordmor, slik jeg ønsket. Kan det være dette du får opp?

 

Nå har jeg nemlig bestemt meg for førskolelærer i stedet. Jobber i barnehage nå, og har søkt meg inn på deltid førskolelærer fra høsten. Har vært litt i tvil, men tror det kan være et yrke jeg vil trives i... hmmmm...

 

Noe feiring har jeg ikke lagt opp til... men jeg har følt det veldig frigjørende å ha bestemt meg for studier, og føler at vi endelig kan få orden på økonomi, hus osv :o) den følelsen av hvordan jeg ser for meg fremtiden min kan kanskje forveksles med en feiring. Føler det ser lyst ut, som sagt før ;o)

 

Tusen takk for titten!

Spennende :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tristheten du får opp kan jo være den følelsen jeg har at jeg på en måte ikke har fått til noe her i verden... har følt meg veldig mislykket en god stund, men håper det går oppover nå. Selvom redselen for å velge feil studie absolutt er tilstede nå og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan absolutt være noe som har vært ja, mange ganger jeg får opp fortid også i leggene mine og det er vanskelig å skille mellom hva som har vært og hva som kommer. Når du forklarer nå ser jeg det mer klarere, at du følte du var på feil sted og sluttet, og ja jeg tror det er avgjørelsen om å bli førskolelærer istedet som føles som en "feirefølelse" her. Tror du blir å trives mye bedre på dette studiet! Uten at jeg går mye inn på det nå, ser ut som en god beslutning :)

 

Ønsker deg lykke til, og jeg kjenner igjen følelsen av å "mislykkes", har strevd og strever med min utdanning/jobbvei også, den har vært kronglete for å si det slik, og det sliter på når man føler man ikke finner "det rette". Har selv tre utdanninger, hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes du er kjempe flink! Morsomt at du fikk det opp så klart! Jeg har nemlig slitt skikkelig med akkurat den avgjørelsen der... Vært langt nede, og frustrert over hva annet jeg skal finne på, som ikke går like mye utover familien på det økonomiske planet. Det er så vondt når hele familien lever med dårlig råd fordi jeg studerer. Men da ble løsningen deltid+jobb :o)

Deilig nå høre at du også ser mer positivt på det, nå som du fikk satt ting på plass! Tusen takk for at du tok deg tid!

 

Og masse lykke til med valgets kval på jobb/utdanning-fronten, du og... vi får prøve å nyte alle de andre tingene i livene våre, så faller vel alt på riktig plass etterhvert :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...