Gå til innhold

Kan alle bruke pendel?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det kan vel alle :) Selv har jeg dårlig erfaring med pendulering..pendelen går liksom bare dit jeg tenker uansett :P Men klarer du å "stille deg" helt nøytral så er det sikkert bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, jeg har aldri brukt pendel, og vet faktisk ikke hvordan dette fungerer.. skulle gjerne meldt meg på noen kurs jeg.. pendel, kort, krystaller osv:)

 

Zassymor, ser at du er logget på.. ser du noe spennende på meg i dag:D baaare om du orker.. 080190

 

dumt i denne tråden kanskje. unnskyld.. tihi.:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei det var bra.

Jeg har nettopp kjøpt meg en pendel skjønner du..Den var så fin,så måtte bare kjøpe:)

Men er så redd for å gjøre noe feil eller at den har negativ energi i seg eller noe..Går det ann?:P (Har lest litt rundt på nette da vettu) Hehe.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det tviler jeg på at den har, men hvis du føler for det kan du jo innvie den/rense den før du tar den i bruk. Det kan du gjøre på mange måter men f.eks bare ha rennende vann over den og tenke/se for deg at alt negativt blir vasket ut og at det bare er positiv energi igjen, og videre at du bare vil at det som er godt skal komme gjennom til deg f.eks :)

 

Så kan du be pendelen om å vise deg hva som er nei, hva som er ja og hva som er uvisst/kanskje/umulig å svare på eller lignende.

 

Ellers er det bare å sette i gang, du kan jo øve deg på å stille spørsmål på en prøvekanintråd her på forumet der du svarer på spørsmål som folk allerede vet svaret på f.eks :)

 

Du kan få prøve noen på meg ;)

 

F.eks kjønn i baby i magen? Jeg får vite neste uke.

Har jeg en bror?

Har jeg en søster?

Er jeg gift?

 

 

Slå deg løs ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode råd :)

Jeg vil veldig gjerne prøve på deg,men det må bli i morgen da:)

Dette blir spennende. Hehe;P

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg bruker pendeler...får jeg spørre hvilken pendel du har?husk at du må kjøre den inn da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei zassy☆.

 

Nå har jeg prøvd meg på spørsmålene dine :)

 

 

Du har en gutt i magen.

Du har både en søster og en bror.

Og du er ikke gift.

 

Hehe :)

Var det rett ??

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei så gøy :) Alt stemmer, eller jeg vet jo ikke kjønn enda, men skal gi deg tilbakemelding på tirsdag, da får du vite om du fikk rett på alt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 år senere...

Jeg har en datter som har veldig lyst på pendel hun er 12 snart 13 og jeg vet ikke helt om hun burde få det eller ikke hva syntes dere?

Anonymkode: af1a4...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har en datter som har veldig lyst på pendel hun er 12 snart 13 og jeg vet ikke helt om hun burde få det eller ikke hva syntes dere?

Anonymkode: af1a4...414

Det blir som å spørre om datteren din bør få en snurrebass. Det er en død gjenstand, magi finnes ikke. 

Anonymkode: bc4f9...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...