Gå til innhold

Fødeklar! :-)


Caroline89

Anbefalte innlegg

Er litt tidlig ute da, 22 dager igjen i dag og er fødeklar i morgen. Personlig har jeg vel egentlig følt meg fødeklar i mange uker alt, hehe. Har mye kynnere og vonde mensmurringer så håper jo det skjer noe snart. Babyen har roet seg betraktelig, og magen har sunket masse. Det blir spennende å se om det skjer noe snart :-) Regner egentlig med at det blir overtid, som med første, men er jo lov å håpe :-)

 

Går også ut i permisjon i morgen da :-)

 

Flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har 26 dage igjen, så snart fødekalr jeg også :) Opplever mye av det samme som deg, mensmurringer hele dagen, og myye kynnere. Var innlagt med rier i uke 32, så ble forberedt på å føde prematurt. Men har ikke skjedd noe enda, så regner med jeg kommer meg over 37 uker hvert fall :) Forrige gull kom på termindato, så er utroolig spent på når snuppa komme i forhold til terminen :)

 

Masse lykke til, spennende dager\uker fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 26 dager igjen og føler meg fødeklar jeg også:):) Hehe!

Rommet og utstyr står klart, og permisjonen min starter i morgen:):) Så da er det bare å vente på at han vil komme ut..:)

Har hatt kynnere og murringer nedover lårene jeg da, og tidligere denne uka så hadde jeg veldig vonde kynnere.. så kansje det begynner å modnes litt ekstra nå:):)

Gleder meg til han kommer, og det er jo perfekt årstid å få baby på nå også da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...