Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #1 Skrevet 9. april 2011 Hei damer! Jeg er 170 høy og veier 58 kg. Spiser alt som kommer i min vei men vekten ligger helt stabilt. Har liote fett og dermed lite pupper. I tilegg har jeg ammet 3 barn og puppene har vært store da og er nå ganske tomme. Mange andre har synes sikkert slike pupper er like fine som alle andre pupper, men jeg plages veldig av det og har veldig problemer grunnet puppenene mine. Jeg har fått en form for sosial angst grunnet dette og unngår andre mennesker så mye som mulig på plasser man er lettkledd og i garderober. jeg vurderer nå å ta silikon. Det jeg lurer på er hvordan dette vil påvirke meg de første månedene etter et inngrep? Må jeg ha hjelp med barna, kan jeg være like aktiv som før? Og hvor lenge tar det før jeg f.eks kan trene igjen? Vil det gi noen varige begrensinger i hva jeg kan gjøre? Snille snille damer der ute? Noen som kan dele erfaringer? eller er det ingen her inne som har erfaring med silikon?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #3 Skrevet 9. april 2011 du må tenke på en ting, du vil få ekstra vekt som ryggen må bære. kanskje tenke først på den ekstra belastningen du vil få, om du takler den. men så lenge du ikke skal ta så ekstremt mye silikon er det nok ikke så farlig.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #4 Skrevet 9. april 2011 hehe. skal nok bare ta så mye at jeg får den "ekstra" vekten de felste andre kvinner må bære tenker 2-300 gram alt etter hvor mye som må til for å fylle ut puppene! Blir nok da en b-cup så er ikke redd for ryggen!
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #5 Skrevet 9. april 2011 Konsulter deg med spesialister.. Kanskje du bare trenger en oppstramming..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå