Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Arthur ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer dette til lillebror :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke noe om det. Men nå er det jo jammen godt vi er forskjellige. Tenk om vi alle skulle kalt barna våre det samme. :P Når jeg hører det navnet så tenker jeg bare på kongen av queens. Er det ikke gamlingen der som heter Arthur da..? Hehe.... Jeg synes Arthur er sånn "gammelmann-navn". Jeg liker guttenavn som Noah, Lukas, Mathias.

Skrevet

Ikke et navn jeg ville ha valgt, men kanskje det blir finere hvis man "smaker" litt på det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...