Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #1 Skrevet 9. april 2011 Vi venter nr 3. Uventa og på prevensjon. Mannen vingler frem og tilbake på om han ønsker 3 barn i det hele tatt. Jeg ønsker 3 barn, men var ikke klar enda. Ville vente til minsta var 2-3 år. Jeg har sagt at jeg tar abort om det er det han ønsker. Jeg har sagt at jeg er enig at det er for tidlig. Han har vært med på de to første barna pga at jeg ville ha barn. Han ville egentlig ikke inderst inne, og det har jeg fått vite nå. Men han er en fantastisk engasjert pappa!! Men jeg vil jo ikke bære frem et barn han ikke ønsker en gang til. I går sa han at han slettes ikke er sikker på om han vil ha nr 3. 90% sier meg at han ikke vil. Hjertet mitt blør for et siste barn. Og jeg bærer på det nå. 5 uker på vei. Har bestillt abort time, men herreguuuud så vanskelig. Han vil ikke ha flere barn pga -Det krever mer oppfølging -koster mer -er mer stress og vi vil kjenne det skikkelig med 3 barn på stressnivå -orker ikke stå opp i helgene med 3 barn. Han jobber mye. Huff... faen... jeg som så gjerne vil ha 3 barn. Nå mener han at hvis jeg "forlanger" 3 barn ødelegger jeg forholdet, og hvis jeg er sint og lei for å ikke få nr 3 ødelegger jeg forholdet da også... alt er liksom min feil... Nei, vil bare gråte... Noen med litt innputt her?!
Gjest Skrevet 9. april 2011 #2 Skrevet 9. april 2011 Sender deg en klem. Dessuten er den mannens feil. Det er han som har svømmere som overvinner prevensjonen din, så det så.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #3 Skrevet 9. april 2011 At han ikke er noe å samle på.. Han ville innerst inne ikke ha de barna dere har nå.. Mener du ødelegger forholdet om du får barn og om du blir sur og lei deg om du tar abort.. Hvilken mann er det å samle på.. Ta ALDRI abort fordi han som var med på å lage den forsøker å presse deg til det.. Ja, du brukte prevansjon, men graviditet kan skje lell.. Hilsen ei som kunne hatt en sønn eller datter på 11 år nå..
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #4 Skrevet 9. april 2011 Hvorfor bestiller du ikke heller time til han til sterilisering?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #5 Skrevet 9. april 2011 Han er en kjempefar og har vært det for jentene så lenge di har vært her, så det jeg mener med at han inderst inne ikke ønsket barn var at han ikke var klar. Han er ikke klar nå heller og tror at det vil ødelegge for oss. Takk for klem Skulle ønske noen hadde fasitsvar til meg, men...det finnes jo ikke i en slik situasjon. HI
Gjest Skrevet 9. april 2011 #6 Skrevet 9. april 2011 Si til ham at du tar abort hvis han steriliserer seg for du orker ikke å måtte ha flere uhell og ta abort igjen?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #7 Skrevet 9. april 2011 Hvis du VIL ha barnet så beholder du. Uannsett om han sier han ikke vil. Ikke la han ha påvirkning på valget ditt. Du kommer aldri til å angre på ditt eget barn,å det tviler jeg at barnefaren også kommer til å gjøre. Jeg ble "tvingt" til å ta abort på akkurat samme grunnlag som deg,og jeg angrer hver dag... Så ikke gjør samme feilen som meg å la han bestemme.. KLEM
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #8 Skrevet 9. april 2011 Jeg hadde aldri tatt abort pga. mannen min hadde de argumentene der. Jeg hadde vært så bitter på han at jeg sansynligvis ikke hadde klart å leve særlig lenge sammen med han. Du er jo allerede gravid. Fatter ikke at det går ann å vurdere abort i din situasjon. Men det er min mening og fasit. Hadde du vurdert å forlate han pga. han ikke ville ha barn hadde det vært en annen ting, men nå er nå faktum at du er gravid allerede.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #9 Skrevet 9. april 2011 Ikke ta abort mot din egen vilje - det kan ødelegge deg resten av livet. Lykke til <3
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #10 Skrevet 9. april 2011 Jeg syntes det er for tidlig selv altså, så jeg har sagt til han at jeg tar abort, men kjenner jo at jeg hadde jo fint klart å hatt 3 barn om en 8 mnd tid. Ikke lett. Han kommer ikke til å tvinge meg, men han kommer nok til å legge all skyld på meg hvis det blir travelt med 3 barn, hvis jeg klager med 3 barn er det jo "min skyld" osv... Ser det for meg HI
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #11 Skrevet 9. april 2011 For tidlig i forhold til hva? Hadde du snakket om at du var 17 år og derfor for tidlig hadde jeg forstått deg. Men dere har allerede 2 barn, og tidspunktet for den 3. er ikke helt perfekt? Nei, noen tar altfor lett på abort!
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #12 Skrevet 9. april 2011 Jeg hadde sett for meg 3 år mellom de minste, og ikke 2 år. Bruker jo prev pga at det ikke passer nå.Pluss vi har myyyye sykdom på hu minste, så vi er jo trette av det. Veldig slitne, og jeg har allerede begynt å kjenne det i bekkenet. Aborten blir i hovedsak ikke pga aldersforskjellen, men heller at det blir 3 barn i hus, og det ikke passer HAN. HI
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #13 Skrevet 9. april 2011 Vi ble uplanlagt gravide i fjor. Jeg har to fra før + to sammen. Mannen min tok det ganske tungt. Ville at jeg skulle ta abort, og var inne på tanken selv. Han var ærlig og var redd forholdet ikke taklet 1 barn til. Vi er veldig glad i hverandre, men 5 barn tar tid og krefter. Jeg bestemte meg likevel for å beholde. Følte meg helt forferdelig. Samtidig viste jeg at jeg aldri kunne leve med meg selv om jeg tok abort. I dag har vi en nydelig liten tulle. Det har gått så fint! Alt går når man er instilt på det! Vi er kjempe glad for henne begge to:-) lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #14 Skrevet 9. april 2011 Kjære deg... Du må ikke finne på å ta abort hvis dette er noe du ikke ønsker i hjertet ditt. Dette er et lite vesen i magen din som ikke har bedt om å bli til. Det er et lite menneske i miniformat allerede. Det er DEG dette lille knøttet vokser i og jeg kan ikke tro at det er sunt for deg å gå med på abort slik som du føler det. Kjære deg... ikke gråt. Avbestill aborten og la han gubben din SKJERPE seg. Hvis han på død og liv ikke ønsket tre barn så kunne han sterilisere seg. Det kan han stikke og gjøre nå. Det er dagkirurgi. Husk at i dette er det ikke bare deg og han, men den lille som ikke har bedt om å bli unnfanget i det hele tatt. Jeg er helt i mot abort i slike tilfeller som du har beskrevet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå