Gå til innhold

Tips for å gå ned i vekt?


notme78

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd et par ganger før å gå ned i vekt, men hver gang, så sprekker jeg, og legger på meg like fort dei kiloene jeg har tatt av.

Noen sier at det er med vilje styrken å gjøre, til en visst grad vil jeg si at ja det kan stemme. Men jeg trur og at kanskje det har litt med psyken/mentalt å gjøre, at det på en måte ligger der bak i hodet, at man skal ikke klare å gjøre noe, selv om man vet innerst inne at det er det rette, visst dere forstår?

Jeg er glad i mat, og cola. Vet cola er ikke bra i det hele tatt, og kan drikke cola hver eneste dag.

Så det jeg lurer på, er det noen som kan gi meg tips, hvordan jeg skal klare å forbedre meg mental at nå skal jeg kutte ut cola og alt annet godteri, og begynne å slanke seg?

Og hvordan skal jeg klare å gå fra alt slags mulig mat, til en diett hvor jeg går ned i vekt? Og hva slags diett/kosthold er best å bruke over lengre tid? Og som gir best resultat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kutt colan med en gang, drikk cola zero eller pepsi max,

alle slanker seg på hver sin måte, den de selv synes funker best, uansett hvilken måte man velger er det alltid noen som blander seg og har sine egne meninger og synspunkter.

jeg drikker herbalife shaker morgen og kveld, og spiser middag, det ser ut til å funke bra for meg.

er med på livstilkurs og foredag om blosukker,

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

etter det jeg har hørt light, og andre lignendes brus er verre enn selve hovedbrusen, men så skal en ta det med klype salt alt det man hører. for en dag så er en ting sunt, neste dag er det ikke sunt, osv.

er sant at alle har hver sin måte, og det er ikke lett når man kan være alene om det, og er på en måte lettere å gi opp da.

hva går herbalife ut på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg gikk ned 10kg på 3mnd. Jeg var å veldig glad i Cola, kunne drikke 1-1.5l om dagen, godteri, spes sjokolade sa jeg aldri nei til:) Så fikk jeg det for meg å slanke meg, kuttet Colan, drikker Fanta i helgene (Cola er den verste brusen) og kun godteri da, kuttet ned på en potet til middagene, men fyller på med grønnsaker, byttet brødet med havre knekkebrød, og spiser ellers alt som normalt, bare tar litt mindre ris og pasta til middagen, men fyller på med kjøtt eller grønnsaker slik at jeg blir mett. Prøver å spise oftere, tar ett knekkebrød, en frukt eller en yoghurt inni mellom måltidene, danset Zumba (hjemme foran tv) 2-3 ganger i uken, økter på 20-45min. Detter var mine tips, masse lykke til:) Det hjalp på meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

herbalife er livstilsendring, de har shake, barer te juice osv. funker som bare det hos meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv tabt mig meget på ATKINS kuren - den er virkelig god og let. Efter nogen tid bliver man træt på kjøtt men indtil da er den perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei notme78

 

Jeg ser at det er andre som også anbefaler deg å ta en kikk på Herbalife, noe som jeg på det sterkeste vil anbefale deg jeg å. herbalife er helseprodukter som hjelper deg å gå opp eller ned i vekt, hjelpe med bedre treningsytelse og mere energi. Etter jeg fikk min lille jente startet jeg med herbalife, og fikk fantastisk resultater, dette er ikke bare en tullete slankekur, men produkter med mye viktig for kroppen. Se gjerne innom siden min her:) http://www.herbashop.no/ANKV

 

lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...