Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #1 Skrevet 9. april 2011 FØR jeg ble gravid ønsket jeg men en smule jente, JA! men det var lenge før jeg fikk barn ... Da jeg var gravid tenkte jeg ikke så mye på kjønnet, tenkte mer på "barnet". Nå har jeg en gutt på snart 1 år, og jeg føler meg så innmari heldig som har fått et frisk og herlig GUTTE-barn! Guttebarn er så herlige! Da jeg blir gravid igjen om noen år, så ønsker jeg meg faktisk en GUTT til! Det er helt fantastisk med gutter! Var til og med ei som sa til meg "du gir deg vel ikke før du får ei jente"? FY FAEN. <3 Gutte-babyer <3
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #2 Skrevet 9. april 2011 Oj, dette kunne jeg skrevet selv! Jeg er en av de som faktisk kjente et stikk av skuffelse da jordmor på ul sa at det var en gutt i magen. Nå er han snart året han også og jeg ville aldri i livet byttet ut den lille kjekkasen med noe pikebarn i hele verden! Vi skal også ha en til om en stund, og er fast bestemt på at det kun blir en til (deretter kommer mannen min til å sterilisere seg), og nestemann er like velkommen uansett hva slags kjønn det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå