Gå til innhold

Quinny freestyle + maxi cosi bilstol?


Trollmora86 - to fine gutter

Anbefalte innlegg

Vet dere om en kan feste maxi cosi bilstolen på styret til quinny freestyle vognene istedet for bagen? Må en da evt ha noen form for adaptere til det? Når jeg skal kjøpe barnevogn vil jeg ha en vogn jeg kan feste bilstolen på. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tviler på at du kan feste den på styret, men vet i hvertfall at man får kjøpt adapter til å ha på Quinny Speedi for å feste Maxi Cosi-stolen på understellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en link til maxi cosi vognen? Jeg synes quinny freestyle vognen ser så god ut. Speedi også, men ser for meg at freestyle er mer pratisk. Den ser stødigere ut, bedre lagringsplass under vognen osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du gjør et langt bedre kjøp med Maxi Cosi Mura enn med Quinny Freestyle.

Men forøvrig så finnes det adapter for å feste Maxi Cosi på understellet til Quinny om det er den du velger.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser du har fått link her:)

 

For min vår del falt valget på maxi cosi mura pga at det er romslig, bare helt utrolig praktisk (mannevenlig) :P

Man kan bruke sportsdelen begge veier ++.

 

Vurderte flere vogner, men valget var enkelt.

Om du går på YouTube og søker på maxi cosi mura får du opp demonstrasjoner om hvordan den fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maxi cosi Mura så jo egentlig veldig pratisk ut. Men hvordan er det med stor vinterpose oppi den når en har gått over til sportsdelen? Er det god plass til det uten at posen henger ned over fremhjulet? Og er det noen som har modellen med 3 hjul her? Er den stødig og god?

 

Nå er det jo en stund til jeg skal gå til innkjøp av vogn siden jeg først testet positivt igår, men det er jo litt gøy å spekulere i barnevogn allerede. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mura 3, ikke brukt den på vårt barn enda, men den vognen jeg brukte da jeg prøvde ut var veldig stødig. En av de tingene jeg også likte var at framhjulet ikke går lenger ut enn hvor barnet hviler bena. Om du skjønner hva jeg mener? På flere av vognene med 3 hjul går de nemlig langt ut.

 

Kan ikke se at det skal være noe problem med vinterpose på sportsdelen, men det har jeg ikkje prøvd. Kommer vel litt ann på hvordan pose du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...