Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #2 Skrevet 9. april 2011 75 B Veldig fornøyd med den størrelsen. Passe store til min kropp
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #3 Skrevet 9. april 2011 før jeg ble gravid igjen brukte jeg 75B nå når jeg er gravdi er det 75D
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #4 Skrevet 9. april 2011 75 b. Jeg brukte G-cup rett etter fødsel!! Har alltid brukt 75 B, så det var et STORT sjokk, hehe
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #6 Skrevet 9. april 2011 Spørs hvor jeg handler, har noen i 75 c og d som funker, men de som sitter best og er mest komfortable er 70d, men da må man på spesialbutikk og punge ut endel. Har ikke silikon eller spesielt store bryster, normale og passe faste selv etter flere svangerskap.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #7 Skrevet 9. april 2011 Akkorat nå går det i 85 E. Før eg blei gravid brukte eg 70 E, og 65 F. Rekner med at de vil vokse litt meir
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #8 Skrevet 9. april 2011 Før første graviditet gikk det i D-cup. Så gikk det opp til G/H cup.. Bestilte amme-bh i H-cup, og den er akkurat så det går, så må nok bestille en ny i I/J-cup. Er under 155 cm høy, så I-cup er utrolig tungt, kan ikke vente med å skvise ut ungen, gå ned i vekt og få tatt reduksjon....
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #9 Skrevet 9. april 2011 ligger på e 95... men kan bruke tilnøds dd fra enkelte leverandører. må opp noen størrelser nå som jeg er gravid, driver og vokser litt :s blir jeg veldig stor brystet etterpå så skal jeg be om reduksjon
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #10 Skrevet 9. april 2011 Det skal jeg også. Har allerede snakket med legen om dette, og hun er enig i at jeg burde ta det siden jeg sliter mye med plager i nakke, skuldre og hodepine. Eneste som er at en må ha en BMI på MAX 28, helst ned mot "normalvektig", hva enn det er.. Så jeg må hvertfall gå ned masse i vekt før jeg kan få innvilget det.. :/ (På statens regning)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #11 Skrevet 9. april 2011 Pokker så mye pupp det var her! Jeg er 75A jeg Hilsen strykebrettet.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #12 Skrevet 9. april 2011 80E.. Grusomt, skulle ønske jeg kunne få mine yppige faste 75C som jeg hadde før jeg ble gravid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå