Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #1 Skrevet 9. april 2011 Jeg har Britax Multi-tech, og er ekstremt misfornøyd. Den er forferdelig å montere rett, og i det siste har jeg hatt en klump i halsen, når det kommer til denne stolen. Noen som har noen gode tips til ny stol, som er enkel å montere?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #3 Skrevet 9. april 2011 jeg har den samme som du men jeg er fornøyd...skal det være enklere er det vel ofte forovervendt
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #5 Skrevet 9. april 2011 Vi kjøpte babysfae på babyshop. Og de viste meg nøye åssen jeg festa sete i bilen.. jeg klarte ikke å montre det... sambo gjorde det... men jeg fikk han til å dra innom babyshop og de så på sete og det var heldigvis riktig montert. Du kan faktisk spørre om butikken kan det. Et TIPS hvis barnet sitter FOROVERVENDT. BabySafe, et sete som er ment til å sitte framover. Ca 3000kr. Enkelt å feste. Hvor gammelt er barnet ditt?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2011 #6 Skrevet 10. april 2011 Takker for svar:) Dattra mi er litt over året, så jeg vil ikke snu henne enda. :-) Vi har en gammel Golf også, så det kan ikke være Isofix med det første. Noen som har gode ting å si om Akta Graco?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2011 #7 Skrevet 10. april 2011 Har Akta Graco Duologic2. Det er med base, og basen er relativt enkel å feste. Kan festes med enten setebelte eller isofix.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2011 #8 Skrevet 10. april 2011 HI her. Takk for svar. Men tar ikke den utrolig mye plass?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2011 #9 Skrevet 10. april 2011 Den kan kanskje se sånn ut. Men syns egentlig ikke den tar noe mer plass enn andre stoler. Kommer kanskje an på hvilken bil man har. I vår Toyota Avensis går det helt fint.
EnMamma Skrevet 10. april 2011 #10 Skrevet 10. april 2011 Test ut Britax Two Way Elite og det nye Plus godkjente setet fra Akta Graco, Belogic, begge disse er bakovervendt opp til 25 kg. Selv om et sete ser stort ut så er det ikke alltid det som tar størst plass montert. Vi har TWE selv i vår Golf og jeg syntes det er lett å montere. Det sitter sånn fast at om man prøver å rykke i det så rister det i hele bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå