Babygirl/boy Skrevet 9. april 2011 #1 Skrevet 9. april 2011 Har i 3 uker nå opplevd at fostretbevegelsene er mindre ( før var hun litt mere aktiv) har vært på ultralyd to ganger for dette og alt så bra ut. Å Synes jeg disse to siste dagene har blitt enda mindre aktivitet, kjenner hun beveger litt på seg veldig rolig, sparker veldig svakt når hun sparker. Blir så sliten av å bekymre meg sånn. Noen som har hatt et aktiv foster som plutselig ble rolig å alt gikk bra? Er i uke 27 nå. Håpe noen kan svare meg.
karolineb Skrevet 9. april 2011 #2 Skrevet 9. april 2011 Hei! jeg er i samme situasjon, jeg er nå i uke 29 og har siden uke 24 følt mindre og mindre liv, men dette er helt normalt, fosteret får egne søvnmønstre og jeg er sikker på at du kjenner mer liv om du legger deg nedpå og drikker litt kaldt vann og stryker deg på magen, det funker i allefall hver gang jeg er urolig, fosteret får jo også mindre med plass utover nå og bevegelsene vil være annerledes. Men dersom du er veldig urolig så blir du jo sjekket på sykehuset, og om de mener grunn til oppfølging så får du det:) lykke til videre og kos deg med magen!
Trultesmamma Skrevet 9. april 2011 #3 Skrevet 9. april 2011 Jeg er i uke 39 og har opplevd det samme som deg, det er helt normalt. Hun har mye mindre plass til å bevege seg på nå på slutten. Jeg merket nedgang i aktiviteten hennes når hudet ble festet ( før var det mye turn i magen min ) En aktivitet som bare blir mindre og mindre da jeg begynte og kjenne mer og mer nedpress. En annen ting jeg har merket er at akiviteten er annerledes. Kjenner mer bevegelser nå, kontra spark som jeg kjene tidligere. Nå som aktiviteten har forandret seg har også søvnmønsteret forandret seg, kansje din lille spire er mer aktiv når du sover?
Babygirl/boy Skrevet 9. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2011 Kan jo hende hun sparker når jeg sover ja. Kjenner mest at hun beveger seg om kvelden men det er nesten som jeg må konsentrere meg for å kjenne så holder hun på i en liten stund åsså sovner hun virke det som for jeg får ikke ordentlig kontakt med henne. Føles ut som hun bare blir svakere, som om jeg var i uke 20 igjen. men alt på ultralyd er jo fint så får bare prøve å slå meg til ro med at alt er fint. Er bare litt vanskelig når man føler at noe er galt.
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 9. april 2011 #5 Skrevet 9. april 2011 om du er urolig synes jg du skal kontakte føden å høre hva de sier der... ikke noen god følelse å gå rundt å bekymre seg, ingen som er tjent med det, hverken du eller babyen..... så ring å snakk med dem!! sikkert ikke noe alvorlig men få det sjekket lykke til
marro Skrevet 9. april 2011 #6 Skrevet 9. april 2011 Det er helt normalt når det begynner å bli mindre plass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå