Gå til innhold

Noen som har opplevd dette? E så bekymret:(


Babygirl/boy

Anbefalte innlegg

Har i 3 uker nå opplevd at fostretbevegelsene er mindre ( før var hun litt mere aktiv) har vært på ultralyd to ganger for dette og alt så bra ut. Å Synes jeg disse to siste dagene har blitt enda mindre aktivitet, kjenner hun beveger litt på seg veldig rolig, sparker veldig svakt når hun sparker. Blir så sliten av å bekymre meg sånn.

Noen som har hatt et aktiv foster som plutselig ble rolig å alt gikk bra? Er i uke 27 nå.

Håpe noen kan svare meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes også sparkene ble annerledes etter det ble mindre plass, så mest sannsynlighvis er det det...

 

Ikke vet jeg, men vi er med i en sånn "tell meg" undersøkelse på sykehuset og vi skal ta kontakt uansett... så jeg hadde tatt en tlf uansett jeg, så kan de avgjøre.

 

I forrige svangerskap synes jeg det var flaut at jeg dro 2 ganger inn på sykehuset. Denne gangen blåser jeg i det! Har ei jeg kjenner som kom hjem uten baby når hun fødte i uke 40 og der hadde det vært lite liv. Ikke for å skremme deg altså, men det har påvirket meg til at terskelen for å ringe å la noen andre ta avgjørelsen er blitt mye mindre, så får jeg heller være litt hysterisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...