Babygirl/boy Skrevet 9. april 2011 #1 Skrevet 9. april 2011 Har i 3 uker nå opplevd at fostretbevegelsene er mindre ( før var hun litt mere aktiv) har vært på ultralyd to ganger for dette og alt så bra ut. Å Synes jeg disse to siste dagene har blitt enda mindre aktivitet, kjenner hun beveger litt på seg veldig rolig, sparker veldig svakt når hun sparker. Blir så sliten av å bekymre meg sånn. Noen som har hatt et aktiv foster som plutselig ble rolig å alt gikk bra? Er i uke 27 nå. Håpe noen kan svare meg.
Nagilimia Skrevet 9. april 2011 #2 Skrevet 9. april 2011 Synes også sparkene ble annerledes etter det ble mindre plass, så mest sannsynlighvis er det det... Ikke vet jeg, men vi er med i en sånn "tell meg" undersøkelse på sykehuset og vi skal ta kontakt uansett... så jeg hadde tatt en tlf uansett jeg, så kan de avgjøre. I forrige svangerskap synes jeg det var flaut at jeg dro 2 ganger inn på sykehuset. Denne gangen blåser jeg i det! Har ei jeg kjenner som kom hjem uten baby når hun fødte i uke 40 og der hadde det vært lite liv. Ikke for å skremme deg altså, men det har påvirket meg til at terskelen for å ringe å la noen andre ta avgjørelsen er blitt mye mindre, så får jeg heller være litt hysterisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå