Gå til innhold

overtid her...og mange følser rundt det :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde termin onsdag 6. april så nå er jeg 3 dager på overtid. Merker nå at bekymringene kommer på rekke og rad. Tankene går som f.eks håper ikke barnet blir for stort, håper barnet får nok næring, håper ikke dette fører til infeksjon osv... Er det fler som sliter med redsel og ulike tanker rundt det å gå over termindatoen?

Snakket med legen min om mine bekymringer på sist kontroll, men følte ikke at jeg ble forstått. Har ikke vært på ultralyd siden uke 18+4 og det er vel også en av grunnene til at jeg bekymrer meg, Tenker muligens å bestille privat ultralyd på mandag, slik at jeg kan få roet meg. Det er iblant godt å få luftet sine tanker når tårene triller.

Lykke til damer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Skjønner bekymringene er store, jeg gikk 15 dager over tiden med nr 1, og det var for langt å gå over. Men hun var 4.2kg da hun kom da, og hadde hvertfall ikke hatt problemer med næringen ;) ,

 

Men bestill deg gjerne en UL men dem ser ikke så mye pga babyen begynner å bli stor. Men jordmora skal klare å kjenne på magen din om babyen er stor eller ikke. Du kan få modningsakupunktur osv. Men ta en tlf til føden og forklar redselen din der, så kan det hende du kommer inn der på en kontroll.

Kanksje ikke så mange trøstende ord der, men som regel er barnet i helt fin form, skaper som regel ingen problemer å ligge over tiden.

 

Masse lykke til, og håper babyen vil ut ganske snart :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg vet ikke hvor du skal føde, men ringer du å sier du er bekymret for størrelse og evt andre ting så får du kommet inn på en kontroll. Selv er jeg 7 dager på overtid og må si at bekymringene kommer her også. Har vært ganske redd for fødselen og følte en stund at jeg hadde kontroll, men den begynner jeg å miste nå og i går kveld fikk jeg lyst til å trappe opp på sykehuset og forlange keisersnitt. Håper virkelig babyen kommer snart og at alt er bra :)

 

Ønsker deg masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her...

Jeg tilhører Ahus og slik du beskriver det er akuratt slik jeg føler det. Vondt å ha det slik, og jeg må jo si at det blir bare værre og værre... Hvilket sykehus hører du til? Håper vi får kommet oss i mål snart! Har prøvd å snakke med legen min om mine bekymringer, men fikk bare beskjed at det er helt vanlig og føle det slik. Det var jo ikke akuratt mye hjelp i det for min del.

Tenker på deg og ønsker deg masse lykke til !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...