Mor di! Skrevet 8. april 2011 #1 Skrevet 8. april 2011 Eller går det fint å ha et par med vanlige småsko + støvler i barnehagen? Har alltid hatt gore-tex vårsko før, men det hadde vært litt greit å slippe å kjøpe nye sko til 6-700 kroner...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 8. april 2011 #2 Skrevet 8. april 2011 Vi handla Geox joggesko i går til begge gutta... Har ikke råd til både vårsko og joggesko, klarer seg med joggesko fra nå av.. I tillegg til Støvler.... Vi er avhengig av at guttene har veldig gode sko som også varer lenge på sommeren, da vi er mye på fjellet både i ferien vår og de er alene med besteforeldre på fjellet utenom vår felles ferie.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 8. april 2011 #3 Skrevet 8. april 2011 Var i Usa for ett par måneder siden. Hamstret inn Geox sko =0). 8 par til 1200 kr =0)
singo Skrevet 9. april 2011 #4 Skrevet 9. april 2011 finst goretex på salg noen plass lurer jeg på...
fjell og fjord Skrevet 9. april 2011 #5 Skrevet 9. april 2011 jeg kjøpte brukte i år første gang som nye lett etter "Så gode som nye"
MillaCamilla Skrevet 10. april 2011 #7 Skrevet 10. april 2011 Kjøpte viking goretex joggesko til mini, var salg på euro sko, nedsatt fra 599 til 399. Neste skopar blir vel sandaler til sommeren.
Venja Skrevet 10. april 2011 #8 Skrevet 10. april 2011 Jeg lærte i fjor at dyre sko var bortkastede penger. 1 mnd så hadde 3 åringen ødelagt dem med syklingen sin. Bremset med beina så kunne ikke godt klage på skoene heller da det var helt tydelig hvordan de var slitt. I år har vi kjøpt sko i prisklassen 3-400 kr. Regner med å måtte ut med et par til i løpet av sommeren.
lille sprelle Skrevet 10. april 2011 #9 Skrevet 10. april 2011 Vi fant gode gore tex sko (rester) til halv pris til snupp. Greit at de tåler litt vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå