Gå til innhold

Ja,da er jeg her inne på BIM igjen da :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en flott gutt i juli 2009 og var en ivrig fan av BIM da,og regner med å fortsette med det nå som vi begynner prøvingen på baby nr 2 :-)

Spiralen skal ut til torsdag,så dette blir en spennende reise! Flere her som er påan igjen fra 2009 klubben??

Ønsker alle en god helg:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har ei jente som er født i november 09, og vi prøver på nr 2 nå :)

God helg til deg også!

Skrevet

Kan ikke si jeg husker igjen nicket ditt,men jeg fikk guttungen i juli,så hadde i grunn ikke tid til BIM på den tiden husker jeg:-P Har dere prøvd lenge nå eller er dere i startfasen?

Blir ihvertfall en spennende tid fremover :-)

Skrevet

Vi har prøvd siden jul, men ikke så veldig aktivt. Nå begynner endelig mensen å stabilisere seg igjen (det tok et år før jeg fikk den tilbake etter fødselen), så da blir litt mer prøving framover :P

Vi brukte et år før jeg ble gravid sist gang, så jeg håper det tar litt kortere tid denne gangen :)

Gjest Kira ønsker seg en til ♥
Skrevet

Vi fikk en jente i september 09, og har nå startet prøvingen på nr 2.

Morsomt å se at det er flere som nå har funnet ut at det var på tide med nr 2;)

Kan jeg spørre om grunnen til at dere har valgt å starte nå?

Skrevet

Hehe, er egentlig ikke noen spesiell grunn til at vi begynner nå. Men guttungen hadde kolikk frem til han var 6 mnd og sover først natta igjennom nå,så har ikke hatt helt tid til å kjenne på det å få lyst på en nr to,før nå, Misten moren min i fjor sommer i tillegg,så har vært et tøft år,så det er også en av grunnene til at vi har ventet til nå. Og siden mannen min er like klar som meg nå,setter vi i gang:-)

Gjest Kira ønsker seg en til ♥
Skrevet

Skjønner hva du mener når du nevner kolikk!

Frøkna her hadde også det, og må innrømme at det tok på gitt! Så en av våre tanker er faktisk at skal vi noen gang orke en runde med det igjen (krysser selvsagt fingrene for et barn uten kolikk!), så må vi gjøre det før vi blir for gamle, hehe!

Trist å høre om moren din, det må være tøft når man er nybakt mor....

Skrevet

Hovedgrunnen til at vi har venta til nå er at jeg ikke fikk tlbake mensen før etter et år. Også har vi ikke barnehageplass til jenta vår enda, så jeg er hjemme i ulønnet permisjon og har ikke fått jobbet opp retten til ny permisjon. jeg begynner å jobbe fullt igjen i august, så det hadde passet fint om jeg hadde vært 1-2 mnd på vei når jeg begynner på jobb igjen.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...