Gå til innhold

Postitiv EL på fjerde dag og svakt positiv G-test?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skjønner jeg ingenting. Jeg har hatt positive eggløsningstester tre dager på rad, og skulle ta en ny eggløsningstest isted. For morro skyld tok jeg en graviditetstest i samme slengen siden noen her sa i en annen tråd at hun var gravid når hun hadde fått positive eggløsningstester i flere dager. Eggløsningstesten var kjempesterk, men det dukket jammen opp en svak strek på graviditetstesten også!!!! Dette kan jo ikke stemme?? Jeg har jo testet etter eggløsning siden en uke etter mensen, og den har ikke gitt noe utslag før nå!!!! Sist mens begynte 8. mars, og jeg pleier å ha sykluser på rundt 35 dager, men forrige mnd var syklusen på 45 dager. Jeg hadde mange graviditetssymptomer sist mnd, men alle testene var negative. Men mensen var lenger og sterkere enn vanlig. Nå vet jeg faktisk ikke helt når eggløsningen har skjedd, og jeg kan ikke helt tro at graviditetstesten hadde noe utslag på kveldsurinen. Jeg tok jo en graviditetstest for noen dager siden og den var negativ. Jeg skal ihvertfall ta en ny test i morgen tidlig ja. Men denne testen er positiv ikke sant? Det er den nederste testen som er graviditetstesten, og den øverste er EL-testen. Jeg skal ta en ny test i morgen tidlig!!! ;)

http://i277.photobucket.com/albums/kk45/theri86/226389af.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den streken ser man jo helt klart! Ville nu sakt at den er posetiv! ;) vill tippe nu har en ny å fin strek imorgen å:)

Skrevet

Håper så inderlig det! Har jo prøvd i et halvt år nå. :)

Skrevet

Den er jo helt klart positiv!

Lykke til i morgen,men tror nok jeg kan si gratulerer ;)

Skrevet

Er nokk bare å forberede seg på en ny strek imorgen;) kan vell å si gratulere!:)

Skrevet

Prøver å ikke bli så gira, men samtidig sitter jeg her å regner ut termindato og har allerede vist mannen hvilken barnevogn jeg vil ha. :P Haha... Jeg synes dette er litt rart, for jeg har ikke hatt noen symptomer utenom at eg har vært kjempetrøtt den siste uka, og hatt middagshvil på sofaen nesten hver kveld. Krysser fingrene for en enda mer positiv test i morgen tidlig med morgenurin! Håper virkelig dette er klaff, og at alt går bra!!! :D Isåfall blir termin 22. desember. :)

Skrevet

Det skal jeg gjøre! Kryss fingrene for oss! Jeg håper så inderlig at alt går bra! Det er jo fortsatt kjempetidlig. Ifølge svangerskapskalkulatoren er jeg 3+3 nå, så det er jo isåfall så tidlig at det er utrolig at jeg fikk positiv test i det hele tatt. Forventa jo ikke mensen før om to uker jeg. :P

Skrevet

Kan en ha festeblødning etter at en har testet positivt? Jeg var akkurat på do, og når jeg tørka meg så jeg noen brunaktige tråder i utfloden. Jeg kan ikke huske at jeg hadde det med guttungen. Kjente jeg fikk litt panikk, og er redd dette blir kortvarig lykke og at det er en SA på gang. :( Krysser fingrene for at spiren klamrer seg fast!

Skrevet

Jeg er ikke noe exspert på alt det her, så kan ikke svare:p men vet om mange venninner som har hatt små blødninger under 1 trimester! Uten at de har mistet:) har ikke sjøl opplevd det, har vært gravid 3 ganger å to av dæm mistet jeg:/

Skrevet

Da har jeg testet med morgenurin og den var identisk med i går kveld. Akkurat like sterkt/svakt utslag på wondfo testen. Jeg tok en test av et annet merke også og der var det bare såvidt det var mulig å skimte en strek. Så jeg må jo da være veldig tidlig i svangerskapet. Jeg prøver å være optimistisk men er litt redd jeg tar gleden på forskudd. Kommer nok til å teste hver morgen en stund fremover, og heller kontakte legen om ett par ukers tid for å høre om en eventuell tidlig ul for å finne ut hvor langt jeg er på vei. Kom forøvrig ikke mer brun utflod når jeg var på do nå, og håper jeg slipper å se det mer. :) skal jeg tørre å tro at jeg er gravid og at det går bra...?

Skrevet

Det virker jo veeeldig lovende da:-)

Ville nok tatt en digital over helga for å være heeelt sikker siden det er så tidlig enda.

Krysser fingrene for deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...