Gå til innhold

-mtp- !!!!


Athina'

Anbefalte innlegg

Du må da ikke holde deg borte hele helgen, da blir det jo ikke no gøy her jo...makan! :-/

 

Småripsbanden ruler jo!! :-D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, borte blir eg nok ikke :P pleier å sitte med data selv om vi har besøk :D men bare om kvelden hehe....

 

JAAAAA- du har skjønt de:p kansje du selv føler deg som en liten rips.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe akkurat nå føler jeg meg som ei oppvridd vaskefille, men en øl eller fler gjør underverker... så snart er jeg en saftig og deilig jordbær! ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke hva du skrev.... ser at du har skrevet men det kommer ikke opp i tråden litj rips ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åffer da? Jeg er da ikke gravid, er da ikke mulig og ingen symptomer(vel uansett tidlig det da) men jeg er ikke det skjønner du hehe. Hadde jeg i det hele tatt hatt mistanke om det så hadde jeg ikke drikket, men tro meg tanta kommer,trofast som den er og da er det over for meg når det gjelder prøving.... totalt! :-)

 

Men uansett så tåler en celle noen øl, som fastlegen sa til meg sist jeg var gravid og hadde levd herrens glade dager, 95% av alle graviditeter har skjedd når det er alkohol involvert så ikke bekymre deg ;-)

 

Prøv å se igjen så ser du nok også at jeg ikke er det, din gangster ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, eg hadde en sikkelig fylla kule 2 dager før eg testet poetiv så kansje det ikke er så dumt å ta 1 øl eller 2 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, det er vi som ikke er hysteriske gjør ;-P

 

Men ser du meg fortsatt impregnert? :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får posetiv test nese uke vennen :) Skjønner ikke korfor eg skal ta så feil no, men velger å stole på meg selv når det gjelder dette... :)

Har hatt murring i nederste del av mage i 3 dager no, og dag 1 hadde eg det hele dagen og var til legen for det var sikkelig ubehagelig men han fant ikke noe galt da han kjente etter... og noe i 2 dager har de kommet med en gang eg ser på ditt nick...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...