Gå til innhold

bikeshop2000.de


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Erfaringer?

 

Jeg har bestilt derfra. Men klart å betale det de ba om først, som var prisen inkl. moms, men så sendte de meg 24 timer senere en ny faktura hvor monsen var trukket i fra. Har altså klart å betale dem over 100 euro for mye... Irriterende.

 

så nå har jeg sendt dem en epost og gjort oppemerksom på dette, og spurt hvordan jeg får pengene refundert.

 

Noen andre som har klart å gjøre det samme?

 

huff huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Hvordan gikk det med deg? har selv bestilt fra bikeshop2000.de, men pga din erfaring venter jeg på den rette regningen..

Har kun fått den mailn som ble sendt med engang til min mail,etter bestillingen. Venter nå på mail,der den rette kjøpesummen står..

Er litt usikker på hvor mye jeg skal betale,siden de tydeligvis ikke trekker fra 19% tysk mva med engang,men kun legger til frakt kostnadene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg fik epost fra de, hvor de ba om mine bankdetaljer slik at de kunne overføre det jeg hadde bestlt for mye tilbake til meg. Jeg rakk ikke svare på den før de nå i dag tidlig ringte og ba om de igjen. Tok ikke telefonen, men de hadde lagt igjen beskejd på svareren. Så da satte jeg meg ved dataen og letet opp IBAN koden til banken min etc, og sendte dem opplysningene på epost. Nå noen timer senere har jeg fått beskjed om at vogna er sendt med DHL. :) spennende.

Renger med at de overfører pengene i dag, så er vel på min konto innen et par dager.

 

Service har altså vært veldig bra.

 

hilsen HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fikk pengene raskt refundert, og vogna kom i dag! Tok ekstra med tid pga påsken, så hadde nok vært her innen et par- tre dager hadde det ikke vært påske.

 

TFK twist vogna er kjempefin, og alt ser ut til å fungere veldig bra.

 

Vil anbefale bikeshop! Veldig fornøyd med servicen der så langt!

 

hilsen HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...