Gå til innhold

Faen ta Kiddies............


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte 3 mars og alt stod som "in stock" så jeg burde hatt det for 3 uker siden, men i dag får jeg samme beskjed som for over to uker siden; de venter fortsatt på en ting.

 

Så jenter; Vær ute i GOD tid om dere skal bestille herfra da det ikke stemmer at de har ting på lager selv om det står på nettsiden deres. Under tre uker til termin og ingen vogn eller bilsete i sikte. Helvete....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har forsøkt å advare mange her inne, men veldig mange bestiller der, og det går ofte greit, helt til det blir problemer.. De er ikke gode å få kontakt med når det blir problemer, det er helt sikkert! Veldig useriøst firma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ringte til de og sa at viss de ikke kune levere vogna innen den datoen, så ble vi nødt til å avbestille ordren. Da skal jeg si de fikk fart på seg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da har du fått vogna? De er desverre mestere i å love og å ljuge.. Jeg var lovet deler til vogna mi i april 2009, de har ikke dukket opp ennå, for å si det slik :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg har den! Det tok en uke, kanskje to etter at vi ringte. Så prøv d!

Vi prøvde å sende mail først, men det svarte de ikke på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gitt opp for lenge siden... Har solgt vogna (takk og lov) og tenker ikke mer på det ;-) Ringte flere ganger jeg (snakker til og med tysk) så det var ikke noen kommunikasjonsproblemer. Mer mangle på vilje og seriøsitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt ikke fått noe fra Kiddies, fikk bare beskjed om at; "if we sent two parcel you must not pay more shipping cost. Believe me !! " etter å ha sendt en klagemail. Poenget her er at det tar alt for lang tid og det er påske rett rundt hjørnet så mest sannsynlig får jeg ikke bilsetet etc. før termin som er i slutten av april, så nå angrer jeg en smule på at jeg bestilte herfra.

 

Noen som vet om man må betale mer toll etc om jeg sier ja til å få det sendt i to omganger?

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå ser jeg at familyfix`en til bilsetet har endret status igjen til:

Not in stock.

This article will be ordered for you. Approximately 2-4 weeks shipping time.

 

For en uke siden stod denne som bestilt så nå har jeg sagt at hvis ikke dette blir sendt denne uken så avbestiller jeg da jeg ikke har tid til å vente mer. Spent på svaret. Får jeg ikke svaret je vil ha nå så får jeg få en i familien som er rå på tysk til å ringe de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag fikk jeg beskjed av kiddies om at varene ble sendt, men først i dag står det på trackingen at varene er hentet... Da er jeg spent på hvor lang tid det tar å få dette fra Tyskland for nå nærmer det seg påske og termin med stormfart!

 

Hvor lang tid tok det fra dere andre kunne se at varene var plukket opp av transportselskapet til dere fikk alt på døren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kommer ikke dette på døren..? Noen som vet hvem som fortoller dette etc. slik at jeg kan ta kontakt med de med en gang jeg ser varene nærmer sge Norge så jeg kan få betalt moms og toll ASAP og få det så fort som mulig..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal komme på døren ja. Det tok ca 3-4 arbeidsdager dager fra varene ble sendt fra tyskland til jeg fikk dem på døra. Det går ikke noe kortere tid om du betaler moms og toll på forhånd, jeg fikk regning på dette to dager etter jeg fikk varene.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare gode erfaringer med Kiddies.

Men man ma selvfølgelig bestille vognen et par mnd i forveien. Helst 3 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også bare gode erfaringer og god service og oppfølging hvis jeg har lurt på noe, både skriver og snakker ysk, men tror mange sliter pga språk og kommunikasjon, tyskere er ikke de sterkeste i engelsk for å sidet sånn ;)

 

Håper du får varene dine til uka ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å ja ang fortollingsavgifter og moms betalte jeg det når de kom på døra ;)

Du kan følge med på trackingen hvor varene befinner seg til enhver tid, lengst tid tar det når de først har kommet til Norge er min erfaring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohlala! Pakkene er kommet til Norge allerede, men det står at det er problemer i tollen. Noen som har nummeret til de som leverer disse pakkene på døren?? Endelig i mål snart, med både det ene og det andre! ;)

 

Date + Time Responsible GLS Location Event No Event

18/04/2011 16:02 NO1000 Oslo, Norway 14.62 Problem in customs clearance waiting consignees authorization

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette sto med meg også, det ordnet seg av seg selv. Det står at de ringer deg hvis det blir problemer.

Jeg hadde tenkt å ringe selv, men fikk råd fra en venn om å ikke gjøre det. De liker visst ikke masing...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering: Da har jeg fått to pakker, men bagen manglet! Det er f... meg ikke mulig. Har sendt de mail så få vi se hvor kjappe de er.

 

Innen jeg får vognbaggen så vil det da ha gått over to mnd selv om alt stod som in stock når jeg bestilte, så anbefaler ingen andre som har dårlig tid å stole på det som står på siden deres. Bestill derfor minimum 3 mnd før termin! Har også lagt inn en dårlig tilbakemelding på siden deres, men den dukket aldri opp, så tror ikke man skal stole på at det kun er fornøyde kunder de har som det ser ut til når man ser tilbakemeldingene fra kundene som ligger ute.

 

Det var forresten posten som leverte, men de har ingen service som sier at de skal ringe å gi beskjed om at de kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kiddies kan virkelig IKKE anbefales. Når jeg truet med å avbestille før de sendte "alt" denne gangen så har de tydeligvis funnet et bilsete med en feil på som har stått på lager som de har sendt av gårde for å få meg til å holde kjeft.. Det er nemlig et lite hull midt på håndtaket som ikke skal være der, så dette må være en vare de har fått inn tidligere av en annen kunde, og så har de sendt dritten videre til meg. Har allerede vært ute i butikken og dobbeltsjekket dette og sett på bilder på nettet og dette hullet skal ikke være der.

 

Tidligere i dag truet jeg med å avbestille vognbag`en da jeg har termin neste uke og allerede har ventet i 8 uker, og da fikk jeg rett etter beskjed om at det var sendt med GLS. Bare bullshit, eller så får jeg vel noe dritt denne gangen også... Herregud som jeg angrer på at jeg skulle spare noen tusenlapper... Spesielt når Flust selger denne vognen billig nå og det er tilbud på bilsetet på barnas hus...

 

Anbefaler alle som skal ha TFK til å sjekke ut Flust sine nettsider i stedet for! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...