summer85 Skrevet 8. april 2011 #1 Skrevet 8. april 2011 Noen som har vært der? kan du fortelle litt om hvordan du synes de var, var de flinke, hadde god tid til deg?? Skal dit på tirsdag og gleder meg masse!!! =)
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 8. april 2011 #2 Skrevet 8. april 2011 Jeg kan ikke anbefale stedet, fikk dårlige bilder og han sonografen som utførte ultralyden synes jeg virket noe amatør aktig.. Men det kan jo hende du får en bedre opplevelse enn meg, jeg skal hvertfall ikke dit igjen. Har du mulighet ville jeg heller dratt til St.Joseph. medisinske senter i Drammen, det var fullt når jeg ringte dit så fikk ikke dratt dit i dette svangerskapet men var der i forrige og det var kjempe bra
summer85 Skrevet 8. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2011 oi....=( alle jeg har hørt om har vært så fornøyde, supre bilder, kjempe god behandling +++ jeg er 30+3 dager på vei, så kan liksom ikke vente så alt for lenge før jeg kommer meg på den 3D ul..... Andre som har erfaringer derifra?
summer85 Skrevet 8. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2011 når var det du var der sist foresten?
Mini84 Skrevet 9. april 2011 #5 Skrevet 9. april 2011 Jeg har vært der, gled deg:) Mitt inntrykk av stedet kunne ikke vært mer ulikt det andre svaret du har fått. Lokalene er veldig koselige, og han som utførte ultralyden var veldig hyggelig og hadde god tid. Tror vi var der inne ca 40 min. Vi fikk forklart alt mulig på en veldig fin måte, og det føltes helt greit å spørre om alt vi lurte på. Han sa at dersom bildene ikke ble bra (dersom mini holdt hendene foran ansiktet osv) så skulle vi få komme tilbake og ta nye, men det trengte vi ikke. Fikk superfine bilder av mini, er så koselig å se på nå mens vi venter. Har ellers bare hørt positive ting om stedet, og er sikker på at du også kommer til å bli fornøyd:) Lykke til!
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 9. april 2011 #6 Skrevet 9. april 2011 Jeg var der for noen uker siden. Godt noen er fornøyde!
min<3 Skrevet 9. april 2011 #7 Skrevet 9. april 2011 jeg har også vært der og jeg var kjempe fornøyd. Bildene vi fikk på dvd var også uklare,men jeg bare ringte han så laget han en ny dvd med en annen oppløsning på bildene. Fikk disse i posten etter bare noen dager. Jeg var der i midten av Mars
summer85 Skrevet 11. april 2011 Forfatter #8 Skrevet 11. april 2011 Godt å høre at andre har en helt annen opplevelse av 3D ul der!! i morgen er den store dagen og jeg gleder meg masse!!! =)
Maiaa Skrevet 11. april 2011 #9 Skrevet 11. april 2011 Jeg var kjempefornøyd jeg også! Uansett skal du jo dit i morgen, så da finner du det jo ut selv.. ;P Lykke til!!
Mamma harepus Skrevet 11. april 2011 #10 Skrevet 11. april 2011 Hei, Jeg var der forrige gang jeg var gravid, og var veldig fornøyd. Fikk kjempefine bilder, dvd osv. Derfor skal jeg dit igjen i morgen med barn nr. 2:-D Gled deg!
Bungalov Skrevet 13. april 2011 #11 Skrevet 13. april 2011 Jeg var der i Mars koselige lokaler hyggelige folk;) Vi ventet lenge men kan ikke klage. Bildene var ikke fine første gang så vi kom tilbake to uker etter, men da lå, nurket med ansiktet i morkaka så de ble ikke så fine. Men uansett god service samboeren min er engelsk og det var ikke noe problem;) Gled deg
summer85 Skrevet 13. april 2011 Forfatter #12 Skrevet 13. april 2011 ja da var vi der i går, å jeg er kjempe fornøyd!! var utrolig moro! angrer ikke ett sekund på at vi dro, absolutt verdt de penga! Han var koselig og hadde god tid til oss, forklarte nøye =) Oppdaget når vi kom hjem i går kveld at det manglet sånn videoklipp på dvd'n, så sendte en mail, fikk da svar i går kveld om at dette var oppdaget og at det allerede var lagd en ny dvd til meg og sendt i posten =) God service!
summer85 Skrevet 13. april 2011 Forfatter #13 Skrevet 13. april 2011 Mamma harepus: når var du der i går?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå