Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 8. april 2011 #1 Skrevet 8. april 2011 Jeg vet ikke når jeg hadde mens sist grunnet ureg. syklus og har dermed ingen anelse om hvor langt jeg er på vei.Ble igrunn veldig overrasket over at vi klarte å bli gravide uten hormoner siden vi måtte ha det med første. Så alle tanker om syklus o.l. har vært laaangt unna. Syns det hadde vært fint å vite sånn ca når jeg har termin:) Vi tror vi er rundt 10 uker et sted, men kan jo være lengre/kortere også. Fikk dere henvisning fra fastlegen? Isåfall, hva sa dere for å få det? og ble dere da sendt til det sykehuset dere sokner til? Har hørt litt med private klinikker og de tar 1200 kr. Syns det rett og slett var ganske dyrt :/
WildPrincess Skrevet 8. april 2011 #2 Skrevet 8. april 2011 Jeg fikk det gratis hos en gynokolog som har avtale med det offentlige. Trengte ikke hennvisning fra legen min... men så lenge du er usikker på termin så får du også helt sikkert hennvining fra legen din.
Dini Skrevet 8. april 2011 #3 Skrevet 8. april 2011 Skal ta i dag, uten henvisning fra legen. Koster 100 kr og, ja det er hos privat gynekolog =) Er i dag 7+2 etter mine beregninger, så vi får se hvordan det kommer til å gå og hva vi kommer til å se=) Tar tidlig UL fordi BF har noen hjertekammere som ikke er helt som de skal, men slår hjertet til den lille, så står vel alt bra til=) =)
Nuffy Skrevet 8. april 2011 #4 Skrevet 8. april 2011 Første gang var jeg hos en gynekolog som hadde offentlig avtale. Da betalte jeg 100,- Neste uke skal jeg til en som er spesialist på ultralyd og ta organretta ultralyd pga. Downs i familien. Der koster det 1450,- Jeg er for ung til å få det dekket.
nr 4 i vente <3 Skrevet 8. april 2011 #5 Skrevet 8. april 2011 Hei. Og Gratulerer Prøv DR.Heggelund på Lillestrøm om det ikke blir for langt for deg og reise.Han tar Ultralyd for 400kr uten henvisning og 100kr med henvisning.. Jeg ringte fastlegen og spurte om han kunne fakse henvisning, fordi jeg ville vite hvor langt jeg var på vei. Og det gjorde han. Lykke til videre
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 8. april 2011 #6 Skrevet 8. april 2011 Hei på deg. Ville tro du får det dekket hvis du går igjennom fastlegen din grunnet usikker termin. Har selv fått dekket alle mine ul (bet 100 kr hver gang) pga jeg mistet i sen ma. Idag fikk jeg se at det bodde en lillebror til lillegutt i magen min. Var utrolig gøy å se både i 3d og vanlig. Var iallefall helt tydelig at det var en gutt, og alt var perfekt. Masse lykke til deg. Håper du er enda lengre på vei enn du tror:) Klemmer fra meg.
♥sebastian3003♥ Skrevet 8. april 2011 #7 Skrevet 8. april 2011 Jeg er så heldig at fastlegen min har UL på kontoret.. Fikk UL når jeg var 6+3 og får ny om en uke.. da er jeg 10 uker på vei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå