Gå til innhold

Hoster Og Hoster..


MEWH

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen..

 

Har fått en skikkelig fæl hoste, har hatt det noen dager nå, men blir nesten verre og verre, spesielt om natten, i natt holdt jeg både samboeren og meg våken i flere timer..

 

Blir litt bekymra for bebbisen inni der som må oppleve sånne spenninger, noen som vet om dette går utover den lille? Og er det noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre? Hostesaft er vel noe uaktuelt?

 

Håper på respons, er litt bekymra for den lille..

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har ikke så mange tipsmot hoste, men har hatt min livs verste hoste i 14 dager nå og midt oppi dette har jeg hatt omgangsyke i tre dager. og babyen har det bare bare bra så vidt jeg kan kjenne. det er vel bare litt ekstra vugging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og hadde skikkelig hoste i 3 uker, bronkitt i følge legen, Var ikke så mye som virket, men saftis eller isbiter dempet litt til meg. Barnet tåler at du hoster, men jeg opplevde at magemusklene ble skikkelig vonde. Var ikke farlig det heller, bare slitsomt til mor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg fikk også min livs verste hoste og holdt samboeren våken flere netter..

Jeg fikk faktisk cosylan hostesaft av legen.

Skulle ta en liten dose før leggetid, og jeg sluttet og hoste nesten samme sekund... Tok dette noen (3-4) netter på rad, så var jeg fin igjen.

Legen mente at det ikke var farlig i så liten dose, og at det var viktigere for meg og barnet at jeg fikk en god nattesøvn.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri merket magemusklene mine før nå jeg :) Det er godt å høre fra andre at det ikke går utover babyen, er den jeg er bekymra over, jeg selv overlever litt hoste, selvom det kan til tider bli slitsomt.. Skal prøve is/ isbiter.. Takk for tipset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke det blir bedre over helgen eller neste nettene får jeg ta meg en tur til legen å høre.. Tusen takk for tilbakemeldingen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde svineinfluensa for ei stund siden og da fikk jeg å cosylan av legen! Var for meg ille så bra å hoste så mye som jeg gjorde pga da dette irriterte livmora mi og førte til premature rier og kunne føre til for tidlig fødsel!!

Sånn vanlig hostesaft uten resept funker så og si ikke på voksne! Så bolle gått t legen å fått noe! Blir jo så sliten av å drive på å hoste sånn! Ellers så fant jeg noen urte pastiller på appoteket som het fribol tror jeg! Å de virket å litt!!

Lykke til,å håper du blir kvitt den vonde hosten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...