Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #1 Skrevet 8. april 2011 Jeg har kjøpt Kavat No:1 sko til jenta mi nå når første skoene hennes ble for små. Men, etter at hun begynte å bruke dem så er hun alltid klam/våt på føttene når vi tar av skoene. Er det andre som har erfaringer med Kavat? Jeg tror jeg må dra til skobutikken og klage siden det med ventilasjon og det at hun ikke skulle bli klam på føttene var ett av de største argumentene selgeren kom med. Pga at hun er så mye klam/våt så har hun fått sånne små "blemmer"/løs hud på og mellom tærne. Regner med at det går bort når vi nå bytter sko igjen, men jeg tar gjerne imot tips fra andre som har erfart det samme.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #3 Skrevet 8. april 2011 Jeg hadde håpt å høre andres erfaringer med Kavat eller evt. samme problemet med andre sko. Håper fortsatt...
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #5 Skrevet 9. april 2011 Har brukt mye kavat til barna og er ikke annet enn fornøyd. Ta med skoen til skobutikken og hør med de. Kan være en produksjonsfeil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå