Gå til innhold

Er kveite godt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått tilbud om å kjøpe kveite i skiver, men har aldri laget det før og tror heller ikke jeg har smakt det. Er det godt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempegodt!

Smakte det for første gang i julen hos min svigermor og det var nydelig. Men så er hun en god kokk også da :)

Skrevet

Det er nydelig! Minner mer om lyst kjøtt enn om fisk. Jeg pleier å steike skivene i ovnen på svak varme og servere med kokte poteter, grønnsaker og rømme - enkelt og greit.

 

Kokt kveite syns jeg ikke noe om...

Skrevet

Kveite er en av de få fiskene jeg liker. Er så sær!

(Spiser SJELDENT fisk.)

Kveite har et nydelig kjøtt og er søt i smaken. Skryt skryt!!

Skrevet

Kjøp kjøp kjøp!!!!

 

Kveite er nydelig, og som det sies her skal den steikes, ikke kokes. Sesuten er den perfekt for alle som hater fiskebein, da det på en måte blir som å spise fiskekottelett fordi beina er få og veldig store. Kjøp, spis og nyt! Jeg er misunnelig. :)

Skrevet

Kokt kveite er kjempegodt:) NAMNAM!!

Med poteter, gulrot og sandefjordsmør(eller smeltet smør).

Stekt er også godt,men favoritten her er kokt.

Skrevet

Kveite er NYDELIG...

 

Kokt og avkjølt med mandelpotet, rømme og agurksalat

Sprøstekt med potet, sandefjordsmør og syltede grønnsaker

 

Mmmmmmmmmm

Skrevet

Ja nam! kokt kveite er supergodt!

Skrevet

Takk for svar alle sammen. Da har jeg bestilt masse kveite og gleder meg til å prøve det i helgen!

 

:)

Skrevet

Takk for svar alle sammen. Da har jeg bestilt masse kveite og gleder meg til å prøve det i helgen!

 

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...