Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #1 Del Skrevet 8. april 2011 Har fått tilbud om å kjøpe kveite i skiver, men har aldri laget det før og tror heller ikke jeg har smakt det. Er det godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #2 Del Skrevet 8. april 2011 Kjempegodt! Smakte det for første gang i julen hos min svigermor og det var nydelig. Men så er hun en god kokk også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #3 Del Skrevet 8. april 2011 Det er nydelig! Minner mer om lyst kjøtt enn om fisk. Jeg pleier å steike skivene i ovnen på svak varme og servere med kokte poteter, grønnsaker og rømme - enkelt og greit. Kokt kveite syns jeg ikke noe om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #4 Del Skrevet 8. april 2011 Kveite er en av de få fiskene jeg liker. Er så sær! (Spiser SJELDENT fisk.) Kveite har et nydelig kjøtt og er søt i smaken. Skryt skryt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #5 Del Skrevet 8. april 2011 Kjøp kjøp kjøp!!!! Kveite er nydelig, og som det sies her skal den steikes, ikke kokes. Sesuten er den perfekt for alle som hater fiskebein, da det på en måte blir som å spise fiskekottelett fordi beina er få og veldig store. Kjøp, spis og nyt! Jeg er misunnelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #6 Del Skrevet 8. april 2011 Kokt kveite er kjempegodt:) NAMNAM!! Med poteter, gulrot og sandefjordsmør(eller smeltet smør). Stekt er også godt,men favoritten her er kokt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #7 Del Skrevet 8. april 2011 Kveite er NYDELIG... Kokt og avkjølt med mandelpotet, rømme og agurksalat Sprøstekt med potet, sandefjordsmør og syltede grønnsaker Mmmmmmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #8 Del Skrevet 8. april 2011 Ja nam! kokt kveite er supergodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #9 Del Skrevet 8. april 2011 Takk for svar alle sammen. Da har jeg bestilt masse kveite og gleder meg til å prøve det i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #10 Del Skrevet 8. april 2011 Takk for svar alle sammen. Da har jeg bestilt masse kveite og gleder meg til å prøve det i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå