Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 Fikk høre idag at datteren til en venninne av meg har fått blodkreft:( er ikke d ganske alvorlig? huff synes d var grusomt..
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #2 Skrevet 7. april 2011 Det er gode prognoser for mange typer blodkreft, men behandlingen er knallhard og langvarig (2 år +). Vær beredt på at venninna di kommer til å være helt kake i tida framover. Støtt henne, men ikke forvent at hun husker å svare på alle sms ol. Hilsen tante til ei lita ei som er ferdig med (vellykket) leukemibehandling
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #3 Skrevet 7. april 2011 huff ja. er d med cellegift man behandler d? leste noe om nå beinmarg osv å
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #4 Skrevet 7. april 2011 Beinmarg er siste utvei. Man starter stort sett med cellegift + eventuelt hormonkurer eller kortisonkur. Hilsen tante
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #5 Skrevet 7. april 2011 Uff, så trist:( Datteren til en venninne av meg fikk leukemi da hun var 4 år. I dag er hun en nydelig jente på 10 år. Helt frisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå