Gå til innhold

Jente med blodkreft


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk høre idag at datteren til en venninne av meg har fått blodkreft:( er ikke d ganske alvorlig? huff synes d var grusomt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er gode prognoser for mange typer blodkreft, men behandlingen er knallhard og langvarig (2 år +). Vær beredt på at venninna di kommer til å være helt kake i tida framover. Støtt henne, men ikke forvent at hun husker å svare på alle sms ol.

 

Hilsen tante til ei lita ei som er ferdig med (vellykket) leukemibehandling :)

Skrevet

huff ja. er d med cellegift man behandler d? leste noe om nå beinmarg osv å

Skrevet

Beinmarg er siste utvei. Man starter stort sett med cellegift + eventuelt hormonkurer eller kortisonkur.

 

Hilsen tante

Skrevet

Uff, så trist:(

 

Datteren til en venninne av meg fikk leukemi da hun var 4 år. I dag er hun en nydelig jente på 10 år. Helt frisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...