Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #1 Del Skrevet 7. april 2011 Er jævlig sur etter å ha vært på biblioteket. Lånte noen billedbøker der, en av dem hadde flekker av barnegrøt eller "noe". En annen med "sprettutbilder" var helt ødelagt. Kommer for å levere bøkene i dag. Litt for sent, og vips koster det 100 kr. Fy søren så dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #2 Del Skrevet 7. april 2011 Klart det koster å levere for sent. Men håper du tok opp hvordan bøkene så ut. De skal jo ikke være ødelagte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #3 Del Skrevet 7. april 2011 Men hundre kroner når det bare så vidt er over tiden, den er drøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #4 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg fikk samme bota (50 kr. pr bok) og var 1 for seint ute. Klart det er surt, men det er fortsatt min egen feil:) Andre bibliotek er "snillere" enn andre. Jeg går på det som er "snillere" nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #5 Del Skrevet 7. april 2011 Fikk inkassokrav på nesten to tusen kroner fordi det hadde gått over tiden fra mitt bibliotek. Hadde ikke fått en eneste advarsel på forhånd. Sa i fra om dette, det viste seg at de hadde sendt dem til en gammel mail-adresse som jeg ikke har brukt på flere år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #6 Del Skrevet 7. april 2011 Men i alle dager da.. PMS eller? Du leverer bøkene for sent, og så er du sur på biblioteket for at du må betale et gebyr? Det er jo ditt ansvar å levere bøkene tidsnok. Det blir som å bli sur på politiet fordi man blir bøtelagt for å kjøre for fort. Når man er voksen må man ta ansvar for sine egne handlinger. At bøkene var i dårlig forfatning var selvfølgelig ikke bra. Slik skal det jo ikke være. Det bør du informere biblioteket om, slik at de får anledning til å gjøre noe med det. Sannsynligheten er stor for at de ikke vet om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå