Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 Er jævlig sur etter å ha vært på biblioteket. Lånte noen billedbøker der, en av dem hadde flekker av barnegrøt eller "noe". En annen med "sprettutbilder" var helt ødelagt. Kommer for å levere bøkene i dag. Litt for sent, og vips koster det 100 kr. Fy søren så dårlig.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #2 Skrevet 7. april 2011 Klart det koster å levere for sent. Men håper du tok opp hvordan bøkene så ut. De skal jo ikke være ødelagte.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #3 Skrevet 7. april 2011 Men hundre kroner når det bare så vidt er over tiden, den er drøy.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #4 Skrevet 7. april 2011 Jeg fikk samme bota (50 kr. pr bok) og var 1 for seint ute. Klart det er surt, men det er fortsatt min egen feil:) Andre bibliotek er "snillere" enn andre. Jeg går på det som er "snillere" nå
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #5 Skrevet 7. april 2011 Fikk inkassokrav på nesten to tusen kroner fordi det hadde gått over tiden fra mitt bibliotek. Hadde ikke fått en eneste advarsel på forhånd. Sa i fra om dette, det viste seg at de hadde sendt dem til en gammel mail-adresse som jeg ikke har brukt på flere år...
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #6 Skrevet 7. april 2011 Men i alle dager da.. PMS eller? Du leverer bøkene for sent, og så er du sur på biblioteket for at du må betale et gebyr? Det er jo ditt ansvar å levere bøkene tidsnok. Det blir som å bli sur på politiet fordi man blir bøtelagt for å kjøre for fort. Når man er voksen må man ta ansvar for sine egne handlinger. At bøkene var i dårlig forfatning var selvfølgelig ikke bra. Slik skal det jo ikke være. Det bør du informere biblioteket om, slik at de får anledning til å gjøre noe med det. Sannsynligheten er stor for at de ikke vet om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå