Gå til innhold

et liv etter fødselen... Bare et lite tips...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bare minne dere førstegangsfødende spesielt om at det også finnes et liv etter fødselen. butikkene er åpne og både du og barnefaren er fortsatt istand til å gå ut å handle det man trenger. Jeg vanket mer eller mindre på kjøpesenteret den første tiden med førstefødte. Så moralen er: Ikke panikk-handle for mye før fødselen, man trenger mindre enn man tror for å ta seg av en liten baby ;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skriver under på denne jeg også=)

Skrevet

Det har du helt rett i ;)

Skrevet

Jeg føler meg litt truffet kjenner jeg ;)

Har panikkhandlet litt i det siste etter vi fikk vite at fødsel kan bli satt i gang når som helst.

Har lister lange som et vondt år over alt det siste som skal kjøpes, pakkes++ (er listefreak!). Reelt sett kan jeg sikkert åpne babybutikk! =)

Skrevet

Hehe, denne kan jeg også skrive under på! Jeg hadde kjøpt så uendelig mye til førstemann, særlig klær fra str 56 og oppover. Tenkte ikke på hvor mye jeg ville få i gave, og at alle kjøper gaver i str 62 og 68.

Skrevet

Enig i at man trenger mindre enn man tror, men helt uenig i at det er en selvfølge at man er i stand til, eller har lyst til!, å gå i butikker med en nyfødt baby.

Mitt råd er derfor å skaffe det man trenger på forhånd, så kan man heller slappe av hjemme med babyen og ta livet med ro den første tiden:) Trenger jo ikke å kjøpe 100 stk av alt, men basisutstyr er det greit å ha på plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...