☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 Ringte føden i dag pga friskt blodig slim og vondt nederst i magen. har fått beskjed om å ringe med en gang hvis blødning pga en morkake som har ligget foran åpningen og gitt meg blødninger siden uke 5 i svangerskapet... Uansett, Gyn lege som hadde vakt smilte og sa at denne blødningen var helt ufarlig - det var slimproppen som er på vei ut og at det nå bare var å vente på riene, for her var hun helt sikker på at han kom før termin som er 03.05... Er satt opp på keisersnitt om 15 dager (11 dager før termin) pga placenta previa, men det så ut til at morkaken har trukket seg litt bort fra åpningen slik at det skal akkurat kunne gå an å føde vaginalt, den ligger 2,5 cm fra mormunnen nå, så nå skal det ikke være noen reell fare for meg lenger å gå i vaginal fødsel :) For 1 uke siden (35+3) lå den fortsatt delvis over åpningen, så tydelig at den kan flytte seg helt opp til fødsel ja... Ble så glad at alt var i orden, så gikk derfra med ett skikkelig glis om munnen!!! Skikkelig spennende dette her altså, har ingen kynnere eller rier akkurat nå, så kanskje det er stille før stormen?? Ha en strålende fin dag jenter!!! Klem fra
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 7. april 2011 Forfatter #2 Skrevet 7. april 2011 Glemte å si at hun målte 6 mm åpning, så her er det bare å fortsette å ruge, hvile og ta det heeeeelt med ro, hehe
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 7. april 2011 #3 Skrevet 7. april 2011 åååå herlighet,fikk ståpels her nesten jo;) så gøy da,å så bra at den endelig hadde beveget seg bort ifra åpningen:) tenk snart er du nok helt sikkert 2 barnsmamma å får prinsen din i armene dine:) masse masse masse lykke til cathrine å kom gjerne inn igjen å oppdatere om det skjer noe:) store varme klemmer ifra meg:)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 7. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2011 Ikke lenge igjen for deg heller cessy, skal holde deg oppdatert jeg... Klems
Carina har to små gull Skrevet 7. april 2011 #6 Skrevet 7. april 2011 Å så herlig Kansakje du får prinsen din enda tidligere enn anntatt Du får ta dagene med ro. Og du må ha masse masse lykke til med fødselen Skjer lite her annet enn mye kynnere og stikkninger de siste dagene. Er 38+1 så gjør meg ingenting om snuppa kommer nå. Mange klemmer
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 7. april 2011 #7 Skrevet 7. april 2011 Hei og hopp:) Ja, dette var nyheter jenter:) Tenke seg til at Meg og lille snuppis og Carina snart er ferdige med svangerskapene sine, for denne gang..... Tenker masse på dere og lykke til:) Mange varme klemmer
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 8. april 2011 Forfatter #9 Skrevet 8. april 2011 Tusen takk jenter Har en og annen "rie" innimellom, men ikke noe regelmessig, ser det bare an og tar det heeeeelt med ro Ellers gikk slimproppen også i forrige svangerskap, da gikk den 3,5 døgn før jeg var i full fødsel, akkurat på samme måte som nå...(skikkelig slimete og blodig, sorry for detaljer altså!) Så blir spennende å se når det blir fødsel på meg denne gangen da... "Wish me luck girls", ser ut til at det snart er min tur Ha en strålende fin helg jenter Stooooor klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå