Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 Jeg har bestemt meg for å selge huset, men med eller uten megler? Er 2 år siden jeg kjøpte det, da var det privat( i familien). Når jeg kjøpte det var taksten på 600.000, fikk det for 450.000. Jeg fikk da lån i banken til tross for at jeg kun var ekstrahjelp og dårlig inntekt. Så nå sitter jeg med skjegget i postkassa, angrer.... Jeg tror ikke det blir lett å selge det, er ikke et veldig sentralt sted. Huset i seg selv er vel greit, har pusset opp noe så det har vel ikke sunket i verdi Men jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne... Noen som har noen råd til meg? Hvor starter man?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #2 Skrevet 7. april 2011 Bruk en megler! Da får du alt på stell med kontrakter osv osv. Men om du har bare 450.000 i lån må det da bli mye dyrere for deg å leie?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #3 Skrevet 7. april 2011 Ja,det blir definitivt mye dyrere å leie, så ville satset på å beholde huset:-)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #4 Skrevet 7. april 2011 skjønner ikke hvorfor du sitter med skjegget i postkassen? Du har da ikke blitt lurt? Med mindre du har gode kunnskaper om hva som skal være på plass ved salg av bolig (mye dokument/papirer) som skal innhentes, eller er kapabel til å sette deg godt inn i nye felt ville jeg brukt megler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå