Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 Eller hva har/skal dere ha til middag denne uka? Trenger litt inspirasjon!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #2 Skrevet 7. april 2011 jeg fikk akkurat en kilo viltkjøtt av mamma så her blir det viltgryte med ovnsbakte potetbåter i dag =)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #3 Skrevet 7. april 2011 Vi skal ha kylling lår med tikkamasala saus, nan brød,ris og salat
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #4 Skrevet 7. april 2011 Ris, skinke og amerikansk grønnsaksblanding med litt ost, gratinert i ovnen, med litt saus og muligens baguetter.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #5 Skrevet 7. april 2011 Vi skal ha hjemmelagde kjøttkaker, poteter, brokoli,gullerøtter,blomkål og brun saus.. mmmm, gleder meg.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #6 Skrevet 7. april 2011 Hjemmelagde karbonader med gratinert blomkål til meg (ketolyse), poteter, gulrot og saus til resten.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #7 Skrevet 7. april 2011 Fiskekaker,poteter,gulerøtter,kålstuing og brun saus
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #8 Skrevet 7. april 2011 Her gjør vi det veldig enkelt i dag, det blir en toropose med pasta di parma, som eg skjærer bokskinke og har opp i og servera med salat og bagetter. Knerten har nekta å spise middag heile veka, ditt lika han godt, så har et håp om at han vil ete i dag!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #9 Skrevet 7. april 2011 Stekt laks med salat, poteter og rømmesaus skal vi ha i dag. Ellers denne uka har vi hatt/skal ha: Seibiff m/poteter, revet gulrot og remulade Kyllingwok m/nudler Fylte pannekaker m/salat Kjøttsuppe Løvstek i pitabrød Hjemmelaget pizza
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #10 Skrevet 7. april 2011 Vi skal til mamma å spise pannekaker og tomatsuppe, etter mitt ønske
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #11 Skrevet 7. april 2011 Ferskfisk med lever og rogn:) er så heldig og ha en svoger som driver fiske til tider:)
Gjest Persille☠Kadalma Skrevet 7. april 2011 #12 Skrevet 7. april 2011 Ganske fersk laks:) Laks, poteter, løk, vårløk, gulrøtter og brokkoli, slenger alt i ovnen. Grønnsaksbuljong på grønnsakene Fløtesaus med sitron og fersk dill
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #13 Skrevet 7. april 2011 I dag skal vi ha wook med svinekjøtt og nudler Ellers denne uka har vi hatt/skal ha: Karbonader med potet,saus og grønnsaker Blomkålsuppe og brød Fiskegrateng med poteter , raspa gulrøtter og rosin , smelta smør Vårruller og poppers Helstekt kylling med sitron ,urter , hvitløk og ris Spagetti med kjøttdeig .
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #14 Skrevet 7. april 2011 Vi skal ha røkte kjøttpølser, poteter, gulerøtter og brun saus i dag Resten av ukesmenyen vår denne uka: Fiskepinner m/potetmos og grønnsaksblanding Kylling, ris, salat og bearneise Koteletter, poteter, blomkål, brokkoli og peppersaus Hjemmelaget pizza Elgkjøttkaker, poteter, grønnskasblanding og kjøttkakesaus Ertesuppe og pannekaker
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #15 Skrevet 7. april 2011 I dag skal vi ha hjemmelaget pizza, en litt sunnere variant siden det ikke er helg (ennå) : grov bunn, kylling, hakka tomater, løk, mais, og ost på toppen da. Ellers denne uka har vi hatt : Findus fiskesuppe (den fra frysen) med ekstra grønnsaker og fisk oppi, men hvitløksbaguetter, spaghetti (fullkorn med hjemmelaget saus), risgrøt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå