Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #3 Skrevet 7. april 2011 Jeg begynner i dag å jobbe deltid i frisørsalongen jeg jobbet i før permisjonen. Jobber på provisjon da, hvis ikke hadde det ikke blitt mange timene å skrive opp :-/
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #5 Skrevet 7. april 2011 hjemmehjelp med helg hver tredje uke, 75 %
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #6 Skrevet 7. april 2011 Hjemmesykepleien. Jobber 50% fast og tar løse vakter av og til
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #7 Skrevet 7. april 2011 Hjemmesykepleien, mens jeg studerer. Bare hver 3.helg da..
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #8 Skrevet 7. april 2011 Takk for svar alle sammen. Fint å se hva slags muligheter som finnes. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå