Gå til innhold

Magen langt ned?


Mamma harepus

Anbefalte innlegg

Jeg er nå i uke 25, og magen er veldig langt nede. Det var den sist og, og da ble det gutt. Er det flere om har den langt ned, og hvilket kjønn venter dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så moro å høre. Magen min er også langt ned, og jeg venter gutt. Er også i uke 25..

Egentlig føler jeg at jeg bare ser ekstra tjukk ut fortsatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er min andre graviditet. Ved første hadde jeg sikkelig jentemage, og det ble ei jente:=) Denne gangen har jeg typisk guttemage, men inni er det nok ei jente;) Den er langt nede og som en liten ball. Jeg som trudde på alt av kjerringråd etc. Hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen min var ganske langt nede sist gang også og var typisk guttemage, men var en jente. Søstra mi hadde jentemage og fikk gutt. Denne gangen er magen faktisk enda lengre nede enn sist, men vi vet jo ikke hva vi får så det hjelper vel ikke deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bærer magen høyt, og jordmor på UL var ganske sikker på at det var en jente. Helt sikker kan man nok aldri være, men flertallet av kjerringråda heller mot jente og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde magen min høyt og ven car veldig spis med første mann.

Det ble en gutt.

Nå vet vi ikke hva vi får. Men magen er laver forsatt noe spis men den er breier enn sist alikavel.

Selv tror jeg at det er en gutt der inne men det får vi ikke svar på før tiden er inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...