vannmann 76 Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 Hei:=) Jeg er 36+4 nå og er super lei. Dette er mitt 3 barn. Fødte de to andre før termin. (uke 34+4 og uke 38+4) Er det noen her som har fått feks nr 1 og 2 før termin, men ikke nr 3? Eller har født før med nr 3 også? Vil gjerne høre hva andre har opplevd:=) Håper desperat å føde i uke 38... Orker ikke hele påsken med halsbrann, sure oppstøt stc.
Tøvsjura Skrevet 7. april 2011 #2 Skrevet 7. april 2011 Nr.1 ble født 4 dager før termin Nr.2 ble født 6 dager før termin Har 11 dager igjen til termin i dag og lurer veldig på når tulla har tenkt seg ut
sirkeline77 Skrevet 7. april 2011 #3 Skrevet 7. april 2011 Her kom nr. 1 24 dager før termin og nr 2 16 dager før. Men nå er jeg -3 dager på menstermin og har 6 dager til ultermin..... Er så fryktelig lei av alle vondtene og alle tegnene på at noe er på gang. Med de to første startet det bare rett på med henholdsvis rier med førstemann og vannavgang med andremann. Men denne gangen har det vært et mareritt de siste 4 ukene, med masse kynnere og maserier. Små blødninger, mensmurring, kvalme, løs mage..... Rett og slett masse tegn uten at det faktisk har skjedd noe! Frustrerende å gå med alle disse tegnene når man har født i god tid før termin før, og at det nå ikke skjer. Innser at nr 3 er en luring og at snuppa kommer når hun er klar, men makan da.....PUh! Måtte bare få ut litt frustrasjon....
Plutselig_gravid Skrevet 7. april 2011 #4 Skrevet 7. april 2011 nr 1: uke 43 nr 2: uke 42 Er nå 36+0 og håper denne snuppa ikke har tenkt til å ligge like lenge inni magen min som de to andre gjorde. Håper på fødsel i rundt uke 38 til 40, men samtidig forbereder jeg meg på nok en overtid.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 7. april 2011 #5 Skrevet 7. april 2011 Nr 1 kom på UL termindato Nr 2 kom 6 dager før Spent på når nr 3 tenker å komme, er ikke instilt på å gå over termin kjenner jeg! )
vannmann 76 Skrevet 7. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2011 Takk for svar:=) Jeg får vel bare det håper det skjer noe innen et par uker.... har også masse kynnere og menssmerter. Orker ikke gå sånn i 4 uker til:=( I tilegg får jeg halsbrann av alt mulig og lever på havregrøt, cornflakes og brødskiver... Spennende. Har sååååååååååååå lyst på brie, salami og spekemat. Og en blodig biff:=) Lykke til jenter.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 7. april 2011 #7 Skrevet 7. april 2011 Nr. 1 kom 6 dager før termin Nr 2 kom 1 dag før termin (etter 10 dager med maserier/lurerier). Jordmor sa at min andre fødsel hadde vært en "typisk nr. 3 - fødsel", for de begynner visst ofte med lurerier før det setter ordentlig i gang... (så jeg er veldig spent på hvordan det blir denne gangen!!) Trøsten er at det gikk fort når det først startet! :-) Lykke til!!
theres 1986 ♂ ♀ ♂ + ♀ Skrevet 7. april 2011 #8 Skrevet 7. april 2011 nr 1 kom 3 uker før termin nr 2 kom 1 dag før termin nr 3 kom 5 dager før termin er 26 uker nå med 4 mann og håper jo hun kommer litt før også...=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå