Gå til innhold

Hvem er vi Desembermødre?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

 

29 år fra Vestfold. Fyller 30 før babyen kommer. Var på UL i dag 7+1 og både så og hørte et hjerte som slo:D Verdens beste lyd! Førstegangs. Termin 29 desember. Veldig etterlengtet da vi har prøvd i flere år, og vært gjennom flere ivf. Endelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Første graviditet her! Skal etter foreløpig termin føde 31 desember :) Er 23 år og bor i Stavanger med barnefar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 38 år og fra Oslo, gravid med mitt første barn og kommer til å bli alenemor. Termin er 4. desember. Dette blir både utfordrende og spennende:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :)

 

Jeg bor i Oslo og venter en liten stjerne i desember. Termin 21.12. Vår første!! *spennende*

 

Gratulerer til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin i begynnelsen av desember, er 12 uker på onsdag:) vårt første barn og vi gleder oss utrolig mye! Bor i Finnmark:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 år (35 i juli), mor til to gutter som blir 7 og 11 i år, venter nr 3 og har foreløbig termin 10/12. Blir spennende;)) Bor en times tid fra Bergen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 33 år og venter barn nr 2. Har en datter på nesten 3 år fra før. Har foreløpig termin 21.desember. Vi bor i Nordland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg er 38, gift, bor utenfor Bergen. Har to skjønne jenter på 13, og 19 fra før, venter nå barn nr 3. Føreløpig termin: 20 desember. Føler meg nesten som en førstegangsmamma jeg òg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei På Dere :)

 

Er 23år nå,har en gutt på snart 4,en stedatter på snart 13,å har foreløbi termin 24,desember :)

 

Både er i fra Finnmark å jobber her oppe i Nord.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei

 

Fra Oslo, men holder til i Østfold. Har termin 31.desember og har en gutt fra før som er desemberbarn, 28.desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Er gravid med nummer tre, ultralydtermin er satt til 11. desember. Har to gutter på 6 og snart 3, den tredje gutten ligger i magen:)

Bor i Nord-Trøndelag, samboer og er 30 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen !

Jeg er 30 år og er nå gravid med nr 2, har en sønn på 5 år.

Termin 21 desember, vet ikke hva jeg får nå, det vil jeg ha som overraskelse.. :)

Bor i Sauda, Rogaland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen:)

Jeg er 31 år og bor i Oslo, men jeg kommer fra Tromsø. Vi venter vårt første barn - en liten jente:) Har termin 11. desember, og vi gleder oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31 år og fra Bærum. Venter en gutt 20. desember - og vi har også en liten gutt på 2,5 år som gleder seg til å bli storebror(-:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...