Gå til innhold

Hvem er vi Desembermødre?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jenter!

Jeg er 36 år, bor i Akershus, ingen barn fra før, og har termin rundt 20-22 desember. (Kommer litt an på hvilken terminkalkulator jeg bruker, hehe.. Er så ny i dette gamet, at "til jul" foreløpig er spesifikt nok for meg :) Gleder meg skrekkelig til tiden fremover!

Hei Hei :)

Jente på 29 her, bor i Moss. Første gang dette, så er veldig spent!! Har termin 2.desember, gleder oss innmari mye både min forlovede og jeg :) Krysser alt vi har for at det går fint og at lille bringebæret klamrer seg fast i 7 mnd til <3 Stort sett i fin form til nå, kun trøtt og litt småuvel når jeg ikke får mat i tide :)

Håper på brev og venner av andre desembermødre, for å dele bekymringer og gleder :)

Mvh

Bergenser på snart 29 år. Har en gutt fra før som blir 2 år i sommer.

Vi blir ikke gravid "på gamle måten". Så dette er vårt 4.Prøverørsforsøk. Satser på det går fint. Har termin 4 eller 5.desember.

Lykke til alle damer. Dette blir kjekt!!

Annonse

Hei,

jeg er 29år,studerer på NTNU og bor i Tr.heim. Har en gutt som blir to år i juli og har nå foreløpig termin 29desember. Dette kom litt brått på, ikke u-planlagt, men likevel litt brått på. En av måtene å nærme seg den faktiske graviditeten er gjennom dette forumet å BAM generellt:)

Hei!

Er fra Nord-Norge og har et barn fra før. Han er 3år. Har ikke vært i førstegangskontroll ennå, men har time 4.mai. Jeg har regnet ut at jeg er ca 8 uker på vei og forløbig termin er 6.desember.

Vi gleder oss masse!!

Hei!

Jeg er 32, student i Bergen og er (nesten) førstegangsgravid.

Jeg hadde en SA i mai i fjor, og det gikk altså nesten et år før spiren satt igjen. Selv om jeg har en annen følelse i kroppen enn sist, er jeg naturlig nok litt nervøs for at noe skal skje igjen.

Men - det gjør det så klart ikke! Kjekt å lese om dere alle sammen, blir fint å følge dere fremover!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...