Gå til innhold

Priser på brukte vogner.


Gjest MIF

Anbefalte innlegg

Gjest fanten

Er på utkikk etter en Emmaljunga city cross brukt. Ser at noen annonserer brukte vogner til det jeg anser som ganske stive priser. Ligger en city cross ute på Finn som er noe over ett år gammel til 4500. Dvs at jeg får en splitter ny vogn med full garanti for litt under 1100 kr mer. Er dette vanlig pris? Dette er altså vognen uten citybag. Jeg gidder ihvertfall ikke kjøpe en brukt vogn når jeg kan kjøpe en splitter ny for bare 1100 kr mer. Ville ikke gitt mer enn 3500 for den.

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt for dyrt til å være et år gammel ja...da ser jeg ikke vitsen med å kjøpe brukt og hadde heller kjøpt ny... jeg så på city cross en gang på finn, den var pent brukt og litt under et år. 6000 for bare sportdel og stelleveske.... når jeg spurte hva den egentlig kostet ny hørte jeg aldri noe mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fanten

Ja, jeg synes en del av prisene er rimelig drøye. Samme med barneseter, Men ser at det tar laaang tid før de får solgt noe barneseter ihvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er noen som virkelig prøver å ta seg betalt.. så en 2 år gammel simo kombi til 4000 kr, og de er jo stadig på tilbud til 4500 har jeg sett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...