Gjest Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 Er det noen som har ei oppskrift på en dressing som er tilnærmet lik den man får på Egon? Den er jo så god, men jeg aner ikke hvordan man kan lage en som minner om den.
tryde Skrevet 7. april 2011 #4 Skrevet 7. april 2011 Er ikke det en kjøpedressing da? mener å ha hørt det en gang.
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 8. april 2011 #7 Skrevet 8. april 2011 Det er en fransk dressing som de lager selv. Det finnes fransk dressing på butikken også men husker ikke hvem som lager den, lurer på om det kan være Idun... Og så finnes det en Fransk dressing som skal blandes med vann og olje (er sån tørt pulver som blandes ut), står sammen med ferdigsauser og buljong ol. Den liker jeg bedre enn den på flaske..Men blir fortsatt ikke helt det samme som den på Egon
ano`num *17.03.10* Skrevet 8. april 2011 #8 Skrevet 8. april 2011 Jeg er også veldig glad i den dressingen. Hele poenget med mitt besøk på Egon ligger i den dressingen Jeg har ikke funnet noe andre steder som kan måle seg. Meeen, jeg har funnet enn annen en som er utrolig god. Stabburet sin som de selger i enkelte ferskvareavd hos Spar. Det er den de fleste kiosker osv bruker! Mmm For meg finnes det kun to dressinger som er noe å ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå