Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 Går på behandlinger, men skal begynne på treningssenter med privattrener noen ganger i uken.Er det noe som jeg kan få dekket av nav?Har dårlig råd men pga sykdom må jeg starte å trene der utenom andre ting jeg går på. Takker for svar
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #2 Skrevet 7. april 2011 Har aldri hørt om noen som har fått dekket noe fra nav i sånne tilfeller, men muligens kan en slik utgift skrives av på skatten pga kronisk sykdom om det er det du har..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå