Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 Jeg sitter i en litt sticky situation.. For en måned siden gjorde jeg og eksen min slutt. På dette tidspunktet ble jeg kjent med en ny gutt, som jeg egentlig holdt litt på avstand, i og med at jeg nettop hadde gjort slutt med daverende kjæreste.. Men det ble lettere sagt enn gjort å holde seg unna. Følelser kan man ikke alltid styre, og når man føler at det klikker så bra som det gjør, føler jeg ingen grunn til å holde igjen. Jeg hadde akkurat begynt på p-ringen igjen, og jeg har også to sjokoladesyster på hver eggstokk som jeg har blitt henvist til ullevål for å fjerne i mai. Også tar jeg ut ringen. Og venter på mens. Ingen mens. Jeg tar tre gravididetstester, alle tre er positive.. Jeg er gravid. Og jeg bestemmer meg veldig kjapt for å beholde denne gangen, jeg har nemlig tatt abort en gang før, men pga livssituasjon da var det det beste. Denne gangen har jeg ingen annen unskyldning enn at jeg kanskje ikke er helt klar. Men det er ikke bra nok. Jeg vil beholde.. Det eneste jeg sliter med. Er å fortelle dette til barnefar. Hvordan vil han reagere? Jeg er livredd.. Vi er jo ikke offisielt sammen. Vi har det bare veldig fint sammen og er så godt som kjærester når vi er sammen. Men ingen ting offisielt. Tenk om han bare stikker av? Blir jo alenemor da.. Herregud, så vanskelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå